«داک ساوج» روایت کم‌خرج کمیک استریپی شین بلک

به گزارش افکار نیوز،او این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای جلوی دوربین می‌برد که با همکاری آنتونی باگاروزی نوشته و حال و هوایی متفاوت و غیرمتعارف دارد.

این فیلم‌نامه خط اصلی قصه خود را از یکی از داستان عامه‌پسند(که به پالپ فیکشن معروف هستند) گرفته و درباره یکی از قهرمانان کتاب‌های مصور است.

داک ساوج در دهه‌ سی‌وچهل میلادی، به صورت یکی از مطرح‌ترین چهره‌های روز در آمد. او یک دانشمند و کاشف بود که می‌توانست تبدیل به یک ابر انسان شود و کارهای غیرممکن را انجام دهد.

این کاراکتر از هوش سرشار خود و حافظه‌ قوی که داشت، کمک می‌گرفت تا با نیروهای اهریمنی و شیطانی در هر شکل و شمایلی که هستند مبارزه کند.

شین بلک هم اکنون به دنبال بازیگری است که ایفای نقش داک ساوج را در جلوی دوربین او بازی می‌کند. وی گفته است که این نقش را به یک بازیگر جوان و تازه وارد خواهد داد.

این فیلم با هزینه تولید ۴۰ تا ۶۰ میلیون دلاری تهیه خواهد شد و قرار نیست تبدیل به یک کار پرهزینه سینمایی شود. گفته می‌شود این فیلم دارای تعداد زیادی لوکیشن متنوع خواهد بود.

بلک اعلام کرده کلید فیلم‌برداری «داک ساوج» را در اوایل فصل پائیز سال جاری میلادی می‌زند و آن را برای نمایش عمومی در اواسط فصل بهار سال ۲۰۱۴ آماده خواهد کرد.

به گفته این فیلم‌ساز: «تولید «داک ساوج» در شرایط بسیار معمولی پیش خواهد رفت و این فیلم حال و هوای شلوغ و پرزرق و برق فیلم‌های ابرقهرمانانه کمیک استریپی را نخواهد داشت. تلاشم این است که فیلمی ساده و جمع و جور بسازم که در نقطه مقابل اکشن‌های پرخرج و پرسروصدای ابرقهرمانانه باشد.»

شین بلکه در حالی این صحبت‌ها را می‌کند که به خاطر کارگردانی فیلم «مرد آهنی ۳»، تبدیل به یکی از فیلم‌سازان بسیار موفق سینما شده و با پیشنهادات متعدد کاری روبروست.

«مرد آهنی ۳» یک فیلم پرخرج کمیک استریپی و ابرقهرمانانه است که با هزینه کلان تولید ۲۰۰میلیون دلاری تهیه شده است و در طول یک هفته‌ای که به روی پرده سینماهای جهان رفته، ۷۱۱ میلیون دلار فروش کرده است.

این فیلم‌ساز می‌گوید بعد از فیلم پرسروصدایی مثل «مرد آهنی ۳» بسیار مایل بود به سراغ یک سوژه معمولی‌تر و ساده‌تر برود و به همین دلیل «داک ساوج» را انتخاب کرده است.

شین بلک در کارنامه کاری خود فیلم زیادی ندارد و مرد آهنی ۳ دومین بلند سینمایی او بعد از کیس کیس بنگ بنگ (محصول سال ۲۰۰۵) به حساب میآید. وی از سال ۱۹۸۷ با چند فیلم مطرح به عنوان فیلمنامهنویس هم کاری خود را شروع کرد.