از هر اصولگرایی، اصولی‌تر هستم

به گزارش افکارنیوز، صادق واعظ‌‌‌‌ زاده در همایش هفتمین رئیس جمهور انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در سالن آمفی تئا‌تر شهید مطهری دانشکده علوم این دانشگاه با بیان اینکه دغدغه رسیدن به ریاست جمهوری را ندارم اظهار کرد: از زمانی که سنم از شما کمتر بوده به ساختمان قرمز رنگ ریاست جمهوری رفت و آمد دارم.

* دانشجویان باید مطالبه‌گری کنند


وی افزود: نباید برنامه‌ریزی را فقط به دست کارشناسان بدهیم بلکه باید جوانان هم به صحنه بیایند و نظرات خود بیان کنند.

واعظ‌زاده با تاکید بر این مطلب که من حزب و گروه ندارم اضافه کرد: باید مدیریت‌ها تثبیت شود و اگر مدیری اشتباهی انجام داد باید او را کمک کرد نه این که بیرونش کنیم.

* استفاده تبلیغاتی از جوانان ممنوع

به گفته عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشجویان باید در چهارچوب انقلاب اسلامی و قوانین جلو بیایند و مطالبه‌گری کنند.

رئیس سابق بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه من مستقل هستم خاطرنشان کرد: من از هر اصولگرایی، اصولی‌تر هستم و به اصلاحات نه، بلکه به تحول اعتقاد دارم.

* آمده‌ام ورق را برگردانم / از شعور جوانان باید استفاده کرد نه از شور آنها


کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری تاکید کرد: آمده‌ام تا ورق را برگردانم بدون اینکه به کسی توهین کنم هر چند انتقادات اساسی به برخی دوستان دارم.

وی شایسته‌گزینی را یکی از برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: نباید از شور جوانان استفاده تبلیغاتی در زمان انتخابات کنیم بلکه باید از شعور آنان برای برنامه‌ریزی‌ها استفاده کرد.

* جوانان پیشگام در پیشرفت کشور


واعظ‌زاده در ادامه سخنان خود در دانشگاه شهید چمران اهواز، تصریح کرد: پیشنهاد اینکه جوانان را باید باور کنیم درست است ولی باید اعتماد ما بیش از باور باشد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: جوان را باید به وسط میدان بیاوریم زیرا جوانان ما باید پیشگام در پیشرفت کشور باشند.

وی جوانان ایران را دارای استعدادهای فراوانی دانست و ادامه داد: باید فاصله بین فارغ‌التحصیل شدن جوانان تا رسیدن به سطوح عالی مدیریتی کشور، ۱۰ سال باشد.

* جوانگرایی کنیم

وی با اشاره به این مطلب که در دنیا میانگین سنی مسئولان عالی‌رتبه کشورها بین ۴۰ تا ۵۰ سال است اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا، رئیس جمهور ونزوئلا و رقیب انتخاباتی‌اش، رئیس جمهور روسیه و تعداد زیادی از سران کشورهای دنیا در این میانگین سنی هستند.

رئیس سابق بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه در انقلاب‌ها سن مسئولان اجرایی بالا می‌رود گفت: باید به سمت جوانگرایی پیش برویم.

* نیازی به ستاد زدن ندارم / شناخته شدن به تیتر شدن نیست

وی تاکید کرد: شناخته شدن در چند مصاحبه تلویزیونی و تیتر اول روزنامه‌های کشور شدن نیست بلکه مردم باید بدانند واعظ‌زاده چه کارهایی از اول انقلاب تاکنون انجام داده است.

واعظ‌زاده با بیان اینکه به پیشنهاد دانشمندان درجه یک کشور وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شده‌ام افزود: من نیازی به ستاد زدن و پول خرج کردن ندارم.

وی پیشینه ۷ هزار ساله ایران را یک سرمایه معنوی دانست و اظهار کرد: غیر از این ما سابقه ۱۴۰۰ ساله اسلامی داریم که قدر آن را نمیدانیم.