واکنش باشگاه استقلال به صحبت‌های رویانیان

به گزارش افکارنیوز، محمد سررشته‌داری با اشاره به صحبت‌های روز گذشته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه ورزش از نگاه دو عنوان کرد: با کمال احترام باید مسائلی را مطرح کنیم. قصد نداشتیم در شرایط کنونی که پرسپولیس در بحران قرار دارد صحبت کنیم اما آقای رویانیان مسائلی را در این برنامه مطرح کردند که هواداران استقلال را ناراحت کرد.

وی ادامه داد: زمانی که قهرمانی استقلال مطرح شد مدیرعامل پرسپولیس به گونه‌ای صحبت کرد که این مفهوم را متبادر می‌کرد که استقلال کوچک‌تر است و پرسپولیس بزرگ‌ترین تیم ایران است در حالی که هیچ متری برای اندازه‌گیری تیم‌ها وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و احتیاجی به اثبات آن نیست اما برای بزرگی یک تیم نباید استقلال را کوچک کرد. این مسائل فرافکنی و توهین به هواداران استقلال است. مدیرعامل پرسپولیس اشاره‌ای به اسطوره‌های این باشگاه از جمله علی پروین داشت در حالی که باید بگوییم علی جباری هم همان نشانی را دریافت کرد که پروین گرفته بود.

وی افزود: دیگر پیشکسوتان ما نیز در جهان محبوبیت داشتند. دروازه‌بان سوم قرن آسیا در استقلال حضور داشته است. به هیچ عنوان قیاس کردن کار درستی نیست. کاش به جای اینکه اینگونه صحبت‌ها مطرح شود آقای رویانیان با هواداران که توقع بجایی داشتند تا حداقل سهمیه آسیایی کسب کنند، صحبت می‌کرد و دلایل فنی‌تر می‌آورد نه اینکه چهارم هم نشدند و برای اینکه خودشان را توجیه کنند استقلال را پایین بیاورند.

سررشته‌داری یادآور شد: دایی، پروین و بزرگان دیگر مایه افتخار هستند. آنها برای تمام مردم هستند مگر در زمان حضور شما ساخته شده‌اند که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنید؟ شما چه بازیکنانی را ساخته‌اید؟ کدام آقای گل را پرورش داده‌اید. استقلال پرافتخار‌ترین تیم ایران در آسیا است. متری برای بزرگی تیم‌ها وجود دارد که می‌توان به آنها استناد کرد. نمی‌خواهم بگویم استقلال از پرسپولیس بزرگ‌تر است ما دو تیم بزرگ به نام‌های استقلال و پرسپولیس داریم.

وی ادامه داد: استقلالی که دو ستاره روی پیراهن خود دارد و یک نایب قهرمانی و یک مقام سومی در آسیا کسب کرده نباید کوچکتر از پرسپولیس شمارده شود. باید با انصافتر صحبت کنیم تا مردم از حرفهای شما دلخور نشوند. مسئولان تیمها باید مسئولانهتر صحبت کنند. پرسپولیس تیم بزرگی است و کمال احترام هم برای آنها قائلیم. امیدوارم آنها به دنبال اوج خود بازگردند تا مردم خوشحال شوند. مهم شادابی هواداران است نه اینکه برای شکست به دنبال توجیه و تخریب باشیم.