گزینه نهایی باشم تا آخر می‌مانم

به گزارش افکارنیوز، دکتر غلامعلی حدادعادل نامزد ریاست‌جمهوری یازدهم بعداز ظهر امروز در حاشیه نشست با دانشجوبان دانشگاه تهران در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه امکان دارد شما تا آخر انتخابات در این صحنه باقی بمانید، اظهارداشت: اگر از ائتلاف بنده بیرون بیایم تا آخر می‌مانم و اگر فرد دیگری بیرون بیاید در ائتلاف پذیرفته‌ایم که به انتخاب افراد احترام بگذاریم و بنده هم مانند دیگران می‌پذیرم.

عضو ائتلاف پیشرفت در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد گزینه نهایی ائتلاف باشید، افزود: من نیز مانند آن ۲ نفر ۳۰ درصد احتمال دارد گزینه نهایی باشم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر امکان دارد گزینه نهایی ائتلاف آقای جلیلی باشد، اظهارداشت: این مسئله بستگی به روزهای آینده دارد؛ ما همیشه گفته‌ایم هر کس از اصولگرایان که رای قابل توجهی در جامعه داشته باشد، می‌تواند در ائتلاف ما شرکت کند و هدف نهایی ائتلاف نیز جلوگیری از تکثر نامزدهای اصولگرایان است.

حدادعادل ادامه داد: ائتلاف پیشرفت مربوط به این ۳ نفر نیست و هر کسی از اصولگرایان می‌تواند به آن بپیوندد، اما با آمدن هاشمی این ضرورت بیشتر احساس شد و با آقای جلیلی که تازه ثبت‌نام کرد باید ببینیم چقدر رشد قابل توجه در رای جامعه خواهد داشت.

وی درباره میزان رای هاشمی در جامعه نیز خاطرنشانکرد: در حال حاضر نمیتوان آن را پیشبینی کرد روزهای تعیین کنندهای در پیش داریم و باید منتظر بمانیم.