اصلی‌ترین عامل در افزایش بصیرت، اطاعت از رهبری است

محمد حسین پرکره، مسئول روابط عمومی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار در گفتگو با خبرنگار سیاسی " افکار "، با اشاره به دیدار اخیر کمیته " رصد سایبری " این جمعیت با داوود احمدی نژاد، دبیر کمیته پدافند غیر عامل کشور اظهار داشت: در این دیدار پیرامون لزوم آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی در راستای ناتوان کردن دشمن در رسیدن به اهدافش صحبت شد.

وی در دامه با اشاره به سخنان داود احمدی نژاد، اظهار داشت: در این دیدار دبیر کمیته پدافند غیرعامل کشور گفت که فرزندان شاهدوایثارگر با افزایش بصیرت جمعی، آمادگی لازم جهت مقابله با " فتنه عمیق " را داشته باشند.

پرکره نتایج جلسه را مناسب و مفید ارزیابی کرد و اظهار داشت: آقای احمدی نژاد تاکید کرد که امروز فرزندان شاهد و ایثارگرنعمت‌هایی می‌باشند، که خداوند به نظام مقدس اسلامی اعطا نموده است و سهل انگاری نسبت به این عزیزان نادیده گرفتن آرمانها و اصل انقلاب است و آینده نظام را با خطر مواجه خواهد کرد.

وی افزود: احمدی‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد که فرزندان شاهد و ایثارگر داعیه‌داران اصلی دفاع از ارزشها هستند و باید با افزایش بصیرت جمعی خود آمادگی لازم جهت مقابله با فتنه عمیق را داشته باشند، وی در خصوص افزایش بصیرت گفت اصلی ترین مولفه در افزایش بصیرت آن است که مطیع فرمایشات مقام عظمای ولایت باشید و از اجتهادهای شخصی دوری کنید.

در پایان دبیر کمیته رصد سایبری و مقابله با تهدیدات نرم جمعیت فرزندان شاهدوایثارگرنواندیش خدمتگزار گزارشی در خصوص فعالیت های این کمیته ارائه کرد.

/ ب +