به گزارش مشرق به نقل از تابناک، تا کنون بیش از ۳۰۰۰۰ نفر به این دعوت پاسخ مثبت داده و پیام های همراهی با این جوانان را به ثبت رسانده اند
گفته شده که دولت امارات سعی می کند که از ادامه فعالیت این صفحه روی فیس بوک که UAE Revelotion(انقلاب امارات متحده عربی) نام گذاری شده جلوگیری کند.

در همین حال، «سی ان ان» گزارش داد که، روز چهارشنبه گذشته نیز ۱۳۳ نفر از «وجوه عشایر»(چهره ها و شخصیت های موثر غیردولتی امارات) با شیخ «خلیفه بن زاید آل نهیان»، حاکم امارات دیدار کرده و از وی خواسته اند تا با حضور در مجامع عمومی به خواسته های مردم گوش دهد.

اصلاح قانون اساسی مصوب ۱۹۷۱ و لغو حاکمیت امیرنشینی و سیستم امیر دائم العمری از خواسته های «وجوه اماراتی» از امیر عنوان شده است.

این شبکه خبری همچنین نوشت: دو گروه انقلابی دیگری با نام های «ثور‌ه الامارات ضد الفساد» و «ثوره تحریر الامارات» نیز که از دانشگاهیان و حقوقدانان عرب تشکیل شده اند بر روی فیس بوک و تویتر اعلام موجودیت کرده و مردم را به انقلاب و شورش علیه بی عدالتی ها در کشورشان دعوت می کنند.

دکتر «عبدالخالق عبداله»، استاد علوم سیاسی دانشگاه امارات نیز گفت: موج انقلاب ها به امارات هم رسیده و التهاب کشورهای عربی برای تغییرات اساسی تازه آغاز شده است.

وی افزود : اینکه در ۶۰ روز اتفاق هایی در کشورهای عربی رخ می دهد اساس حکومت های چندین ساله ر انابود می کند حوادث بسیار مهمی است و نیاز به بررسی دارد که چگونه این احساس در مردم بوجود آمده که در چشم به زدنی دولت هایی مثل مصر و لیبی و تونس را سرنگون می کنند.