بعد از حمله گسترده برخی جریانات انحرافی کشور به سردار بزرگ جهان اسلام، حاج علی فضلی که همواره خار چشم دشمنان نظام و انقلاب بوده است، اینبار خانه استیجاری این جریان در فضای مجازی اقدام به تخریب موسسه طلایه داران و راهیان نور نموده است. در همین راستا حجت الاسلام هادی علیی از فعالین عرصه فرهنگ ایثار و شهادت در انتقاد از اقدامات مشکوک و البته بی نتیجه این جریان انحرافی نوشته است:

قارچ ها موجوداتی هستند فاقد ریشه، ساقه و برگ. قارچ ها بر خلاف گیاهان نمی توانند خوراک خود را تولید کنند و برای ادامه زندگی ناچارند مصرف کننده باشند. فراعنه ی مصر، قارچ را یک خوراکی لذیذ می دانستند و یونانی ها اعتقاد داشتند که قارچ برای جنگاوران در صحنه ی نبرد، تولید قدرت می کند. رومی ها نیز قارچ را به عنوان یک هدیه از جانب خدا برمی شمردند و آن را فقط در روزهای عید استفاده می کردند. بیش از ۳۸ هزار نوع قارچ وجود دارد که بعضی از آن ها سمی اند و بعضی از آن ها قابل خوردن می باشند.

برخی از قارچ ها بیشتر شبیه سایت هستند تا قارچ. سایت ها آنلاین هستند ولی قارچ ها نه. سایت ها خواندنی هستند و قارچ ها خوردنی. رشد روز افزون این گونه از سایت ها در چند ماه اخیر باعثشد که من فکر کنم قارچ هستند نه سایت. این سایت های قارچ گونه یا قارچ های سایت گونه تمامی خصوصیات یک قارچ را دارند البته از نوع سمی، یعنی:


۱ - ریشه، ساقه و برگ ندارند.

۲ - نمی توانند خوراک خبری و مالی خود را تأمین کنند پس ناچارند که مصرف کننده باشند؛ مصرف کننده مالی و خبری.


۳ - فراعنه مصر آن ها را یک خوراک لذیذ می دانند.


۴ - بعضی ها این گونه از قارچ ها را هدیه خداوند می دانند.

ضمن استغفار به درگاه لاهوتی سردار عزیز شهید مهدی باکری ناچارم که بگویم والا در محضر این شهید عزیز قطعا عذری نخواهم داشت؛ سایت باکری آنلاین یک نمونه از این گونه هاست. این پایگاه خبری قارچ گونه در گزارشی از خبرنگار اعزامی خود به راهیان نور به جای توصیف حال و هوای معنوی حاکم بر کارون های راهیان نور در گزارشی عجیب و غریب اقدام به شکایت از مسئولین برگزار کننده اردو نموده است که این ها که از ما ۴۰ هزار تومان گرفته اند و ما را به منطقه برده اند برای گردش؛ غذایشان خوش مزه نبود، جای خوابمان بزرگ نبود و این که خلاصه این ها دارند با خون شهدا کاسبی می کنند، تازه ۴۰ هزار تومان هم از ما گرفته اند! اصلا این که آقایان سایت قارچ آنلاین و پیروان مکتب ایرانی در راهیان نور چه می کنند! بماند، ولی حرف من با این سایت و همه ی قارچ ها این است که:

کاسبی با خون شهدا بد است اما بدتر از آن خیانت به نام شهداست. باکری آنلاین نبود، باکری سرباز ولایت بود؛ ولایت فقیه. این تأکید بر ولایت فقیه اینجا حتما لازم است که منظور ولایت کوروش یا رستم و اسفندیار نیست! ولایت فقیه که همان ولایت رسول الله است ولایت فقیه که همان ولایت امیرالمومنین است گرچه اگر چشم نخواهد ببیند و گوش نخواهد بشنود، در غدیر خم هم که باشی و دست علی(ع) را در دست پیامبر(ص) ببنی بالای بلندی بازم هم از ولایت معنای دیگری برداشت می کنی و مقدمه می شوی برای سقیفه. شهدا قارچ نبودند، شهدا لاله بودند و شقایق و همه لاله ها ریشه، ساقه و برگ دارند. لاله ها برای فراعنه مصر خوراک لذیذی نبودند و البته که شهدا هدیه خداوند بودند.


خبرنگاز اعزامی باکری آنلاین! شما بهتر بود به جای راهیان نور به تخت جمشید می رفتید، سفره ی هفت سینتان را همان جا پهن می کردی کنار ستون های کاخ کوروش و برای قارچ آنلاین دوتا عکس هم که مخابره می کردی برای دو ماهت کافی بود بقیه ی سال هم خدا بزرگ است! نیاز نبود این همه با مشکلات شلمچه و طلائیه و اروند دست و پنجه نرم کنی که! اشکال از موسسه ی طلایه داران نیست، مشکل خاک منطقه است برادر! قبول نداری از شهید باکری بپرس که زیاد بودن نان خشک بچه های واحد اطلاعات عملیات لشکر را بهانه ای کرد برای قطع سهمیه یک هفته ای نان تازه از تدارکات. کاسبی با خون شهدا بد است اما بدتر از آن خیانت به نام شهداست.

و اما در مورد موسسه طلایه دارن اگر بگویم این موسسه تنها مجموعه ای است که در شکل گیری راهیان نور نقش تعیین کننده ای داشت تو قبول نخواهی کرد؛ چون تو نبودی تا ببینی ولی من بودم و دیدم حاج حسین یکتا علمدار دلنشین راهیان نور یک تنه ایستاد و مشکلات را به جان خرید تا راهیان نور شد راهیان نور. حاج حسین یکتا هم از قضا مثل حاج علی فضلی که خار چشم قارچ هاست، یک چشمش در کربلای ایران شهید شده، وقتی که تو نبودی، من هم نبودم و حالا تو فکر می کنی آن چشمش که شهید شده دیگر نمی بیند ولی من بر این باورم که همان چشم بر کرانه ی ازلی و ابدی وجود نشسته و نظاره گر من و توست. باکری هم می بیند، همت هم، صیاد هم. این قارچ های سمی برای این کاشته می شوند و از بودجه ی فرهنگی مکتب ایرانی ارتزاق می شوند تا جای لاله هایی مثل باکری و همت صیاد و فضلی و یکتا که عند ربهم یرزقونند را تنگ کنند ولی سرخی خون لاله ها بر سم قارچ ها پیروز خواهد شد که این وعده ی الاهی ست!

منبع: بی باک