طی ۲ سال ثبات را به کشور برمی‌گردانم

به گزارش افکارنیوز، محمدباقر قالیباف عصر امروز در دیدار با مردم گیلان در مهدیه این شهر ایجاد فرصت‌های برابر را عدالت اجتماعی دانست و اظهار کرد: از رفتار سیاست‌زده در امور باید پرهیز کرد.

وی به رفتار اصلاح‌طلبان در دوران حاکمیت آنها اشاره کرد و افزود: اصلاح‌طلبان از همراهان سیاسی خود در تصدی‌های مدیریتی استفاده می‌کردند.

قالیباف با بیان اینکه اصولگراها در استفاده از نیروهای کارآمد مانند اصلاح‌طلبان رفتار کردند، خاطرنشان کرد: اصولگرایان در انتخاب مدیران، تقوا به‌خرج ندادند.

کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: مدیر در نظام جمهوری اسلامی باید برای پیشرفت جامعه تلاش کرده و از انسان‌های لایق و وارسته در مدیریت استفاده کند.

وی ادامه داد: برخی از مهندسان متخصص را در سال‌های گذشته کنار گذاشتند و فروش نفت بشکه‌ای ۱۲ دلار با بشکه‌ای ۱۲۰ دلار برای مردم تفاوتی نداشت.

قالیباف بر انجام وعده‌های خود در عرصه ریاست جمهوری تأکید کرد و گفت: تلاش می‌کنم به وعده‌های خود عمل کنم و پای انجام آنها می‌ایستم.

*شهرداری دومین مجموع سنگین مدیریتی کشور

کاندیدای ریاست جمهوری شهرداری را دومین مجموعه سنگین مدیریتی کشور پس از دولت توصیف کرد و یادآور شد: اقدام‌های بسیاری در شهرداری تهران انجام شده و با افرادی که سلیقه سیاسی متفاوتی با بنده داشتند، برخورد سیاسی نکردم و اکنون این افراد در پست‌های مدیریتی شهردار منطقه و حتی بین معاون‌های شهردار حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه اگر فعالیت خود را به عنوان رئیس جمهور آغاز کنم پیگیر حقوق ملت می‌شوم، اظهار کرد: فضای کار و تلاش را تا دورافتاده‌ترین نقطه کشور گسترش می‌دهم.

قالیباف تصریح کرد: در مدت دو سال آرامش روانی و ثبات را به کشور برمی‌گردانم.

عضو ائتلاف پیشرفت خواستار اصلاح ساختار اداری و اجرایی کشور شد و خاطرنشان کرد: نظام اداری کشور از متمرکز به طرف نیمه‌متمرکز رفته است.

وی با بیان اینکه خوراک تصدیگری باید در سطح استانها تهیه شود، تصریح کرد: ارائه برنامه بهتنهایی کفایت نمیکند و کارنامه کاندیداها ضمانت اجرایی آنها محسوب میشود.