به گزارش افکارنیوز، یکی از بیماری هایی که شاید افراد زیادی به آن مبتلا می شوند سردردهای سخت است که برای درمان آن باید به پزشک مراجعه کنند و تحت درمان های شیمیایی قرار بگیرند.

- غذاهایتان را درست انتخاب کنید

انتخاب درست غذاهایی که می خورید می تواند به شما در داشتن یک زندگی بدون سردرد کمک کند. فست فود از جمله مهم ترین غذاهایی است که باعثسردرد می شود و همچنین از خوردن خوراکی هایی که سرخ شده اند و یا دودی اند خودداری کنید چرا که میزان خطر سردرد را در بدن شما زیاد می کند.

- نفس عمیق بکشید

یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن سردرد نفس کشیدن عمیق است.
با نفس کشیدن عمیق اکسیژن رسانی به مغز شما زیاد می شود و راحت تر می توانید سردردهایتان را درمان کنید. نفس کشیدن عمیق باعثمی شود تا میزان زیادی از هوا به طور همزمان وارد رگ های شما شود.

- تکنولوژی تعطیل

بسیاری از ما همیشه یک تکنولوژی نزدیک به خودمان داریم، این وسیله می تواند تلفن همراه و یا لپ تاپ باشد که در مواقع افزایش سردرد بهتر است تا آنها را خاموش کنیم، این دستگاه ها باعثمی شود تا استرس های زیادی به شما وارد شود و همچنین این استرس به دستگاه های داخلی از جمله سر شما فشار وارد می کند.
با خاموش کردن تکنولوژی ها حتی برای چند دقیقه نیز می توانید به راحتی از شر سردرد رها شوید.

- موهایتان را بشویید

با شستن سر خود می توانید تا میزان زیادی از سردردهای به وجود آمده جلوگیری کنید.
توجه داشته باشید که شانه کردن موها باعث بهبودی سردردتان می شود و بهتر است که موها را زیاد شانه نکنید و بگذارید تا حالت خودشان را داشته باشند.