در حالي كه رژيم آل خليفه سرگرم كشتار مسلمانان بحريني است،منابع محلي يكشنبه شب از سفر قريب الوقوع وزير خارجه بحرين به پايتخت پاكستان خبر دادند.

به گزارش ایرنا، ' شیخ خالد بن احمد آل خلیفه ' قرار است فردا(دوشنبه) برای دیدار با مقام های پاکستانی وارد اسلام آباد شود.
هفته گذشته نیز برخی منابع غیر رسمی از موافقت ' آصف علی زرداری ' رییس جمهوری پاکستان برای اعزام نظامیان این کشور به بحرین خبر داده بودند.
این خبر تاکنون از سوی کاخ ریاست جمهوری پاکستان تکذیب نشده است.
همچنین گفته می شود یکی از شرکت های پیمانکاری نظامی پاکستان طی دو هفته گذشته از نظامیان بازنشسته این کشور برای اعزام به منامه ثبت نام کرده است.
برخی طیف های تندروی مذهبی اهل سنت بطور غیر مستقیم تلاش دارند تا خیزش مردم مسلمان بحرین علیه استبداد رژیم آل خلیفه را به عنوان جنگ شیعه و سنی مطرح کنند.
دولت بحرین برای سرکوب بیداری اسلامی درصدد هستند تا از حمایت سایر دولت های سنی مذهب منطقه نیز بهرمند شوند در حالی که خیزش مردمی در بحرین، اعتراض به استبداد و درخواست برای برقراری حکومت و عدالت اسلامی است و به هیچ وجه جنبه فرقه ای ندارد.
عربستان و امارات تاکنون نیروهای نظامی خود را بدون توجه به استقلال سیاسی بحرین، به این کشور اعزام کرده اند و از آنها برای سرکوب مردم مسلمان اعم از شیعه و سنی بحرین استفاده می کنند.
سفر وزير خارجه بحرين به اسلام آباد نيز به احتمال زياد با هدف جلب نظر پاكستان جهت اعزام نيروهاي مزدور اين كشور به منامه انجام مي شود.