سرهنگ ' رضا اکبری ' روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این محدودیتها با توجه به پایان تعطیلات نوروزی، بازگشت مسافران و افزایش بار ترافیکی در برخی از محورهای ارتباطی پر تردد این دو استان اعمال می شود.
وی افزود: بر این اساس روزهای جمعه و شنبه ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ حرکت خودروها از میدان امیر کبیر کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و از ساعت ۱۵الی یک صبح روز شنبه و یکشنبه ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه از مرزن آباد در استان مازندران به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
سرهنگ اکبری اظهار داشت: همچنین در محور هراز، در روز جمعه و شنبه ۱۲و ۱۳ فروردین ماه جاری از ساعت ۱۲الی ۲۴ تردد خودروها از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و درهمین روزها ازساعت ۱۵ الی ۲۴ از اب اسک تا رودهن یکطرفه خواهد بود.
وی گفت: در محور فیروزکوه نیز تردد انواع تریلرها بجز حاملان مواد سوختی از ساعت ۱۳روز پنجشنبه ۱۱فروردین ماه الی ساعت ۱۲روز یکشنبه ۱۴فروردین ماه جاری ممنوع است.
اکبری تاکید کرد: رانندگان در هنگام سفر که در طول مسیر محدودیت در حرکتند موظفند به نحوی برنامه ریزی کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند، در غیر اینصورت به هیچ وجه اجازه تردد به آنها داده نخواهد شد.
استانهای تهران و البرز دارای سه هزار و ۴۵۹ کیلومتر راه است که ۹۰۴ کیلومتر آن آزادراه و بزرگراه و بقیه راههای اصلی، فرعی و روستایی است.