به گزارش افکارنیوز، نماز سیاسی و عبادی این شهرستان امروز نیز با حضور اقشار مختلف مردمی در مصلی بزرگ این شهرستان برگزار شد و حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در خطبه‌ دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: ایران اسلامی آماده برگزاری انتخاباتی دیگر و خلق حماسه‌ای بزرگ هستند.

وی افزود: ‌ این در حالی است که دشمنان اسلام و انقلاب هجمه سنگینی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته و از تمام توان خود برای مأیوس کردن ملت ایران استفاده می‌کنند.

نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وقایع تلخ پس از انتخابات سال ۸۸ گفت: در آن دوره عده‌ای با زیرپا گذاشتن قانون و پرده‌دری‌ها فتنه ۸۸ را ایجاد کردند و امروز نیز دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال تکرار همان وقایع شوم هستند.

کازرونی تأکید کرد: برای جلوگیری از تکرار فتنه ۸۸ باید از رخدادهای آن دوره درس گرفته و اجازه نداد که دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

وی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین پایه‌های تحقق حماسه سیاسی عمل به قانون و رعایت کامل و بی‌ چون و چرای قانون است و در این حوزه نامزدهای تأیید صلاحیت شده ستادهای انتخاباتی آنها، رسانه‌ها و حتی افرادی که صلاحیت آنها از سوی شورای نگهبان احراز نشد وظایف سنگین و خطیری برعهده دارند.

خطیب جمعه شهرستان کرج اظهار داشت: آنهایی که صلاحیت‌شان تأیید نشده باید وفاداری خود را به قانون اثبات کرده و حکم شورای نگهبان را بپذیرند. همچنین نامزدهای اصلی نیز تمام فعالیت‌های تبلیغاتی خود را باید در چارچوب قانون انجام دهند.

کازرونی تأکید کرد: یکی دیگر از عوامل فتنه ۸۸ تخریب رقیب بود و باید بپذیریم که هیچ‌کس با تخریب رقبای خود و تهمت‌ زدن موفق نمی‌شود و در این شرایط حساس تخریب دستاوردهای انقلاب و تهمت زدن به رقبا در حقیقت حرکت در مسیر دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی در پایان از مردم ولایی ایران اسلامی به ویژه شهروندان استان البرز خواست تا با تحقیق کامل و آگاهی در پای صندوقهای رأی حاضر شده و به نامزد اصلی رأی داده و بدانند حضور حداکثری در پای صندوقهای رأی توطئههای دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی را خنثی خواهد کرد.