بیانیه ستاد انتخاباتی جلیلی خطاب به مطهری

به گزارش افکارنیوز، ستاد انتخاباتی دانشجویی حمایت از جلیلی با قرائت اطلاعیه ای به اظهارات علی مطهری نماینده تهران که پیش از این در واکنش به رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی به دلیل مشکل کهولت سن، در مصاحبه ای برای اثبات توانمندی کاندیدای مورد حمایت خود به طعنه پیشنهاد برگزاری مسابقه دو بین جلیلی و هاشمی و مسابقه کشتی میاد حداد عادل و هاشمی را مطرح کرده بود واکنش نشان داد. در این بیانیه خطاب به علی مطهری آمده است:

نیازی نیست کاندیدای مورد حمایت شما با جانبازی که خمینی کبیر ذخیره اسلام می داند مسابقه دو بگذارد یا با استاد عادل و فرهیخته ای که تنها کارنامه اش در فتنه ۸۸ برای فیتیله پیچ کردن کل تیم سازشکار و مرعوب کافی است، کشتی بگیرد.

همین که از خطای برخی نزدیکان ناخلفش برائت بجوید هم از این می پذیریم که این مورد تلاشش واقعا در راستای ائتلاف و عزت ایران اسلامی بوده است. به هر حال جلیلی آن روزی که لازم بود یک پایش را در کنار دوستان شهیدش به امانت گذاشت تا امثال شما با خیال راحت دکتر شوید و کیلومترها راهی که دولت های سازشکار قبلی عقب نشینی کرده بودند را با یک پا برگشت و پیروز میدان بود همین الان هم جلیلی با همین یک پا کیلومترها از شما و آقازاده ها جلوتر است جلیلی امروز برای حرکت در راه آرمان های امام(ره) و شهدا نه دو پا بلکه انشاءالله با دعای امت انقلابی بال های تیز پرواز الهی با خود دارد.