به گزارش افکارنیوز، هادی محمدی امروز با اشاره به تصمیم خود برای فصل آینده لیگ برتر، اظهار کرد: بنده مانند دیگر بازیکنان داماش دوست دارم فصل آینده در تیم داماش حضور داشته باشم و فوتبالم را در همین تیم دنبال کنم.

وی افزود: با نظر مساعد عابدینی به عنوان یکی از چهار بازیکن جوان به داماش پیوستم و در اواخر فصل نیز در چند دیدار حساس برای این تیم به میدان رفتم.

این بازیکن که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ملی جوانان و امید کشورمان را در کارنامه خود دارد، در مورد مشکلات مالی داماش اذعان کرد: امیدوارم با درایت عابدینی مشکلات مالی داماش هر چه زودتر برطرف شود.

وی اضافه کرد: بنده و دیگر بازیکنان شاهد این بودیم که عابدینی تمام تلاش خود را برای برطرف کردن این مشکلات انجام می‌دهد.

محمدی تصریح کرد: اگر مشکلات مالی برطرف شود داماش می‌تواند در جمع مدعیان و حتی جزو چهار تیم برتر ایران شود.

وی به نتایج مطلوب داماش در اواخر لیگ برتر اشاره کرد و گفت: داماش با برتری مقابل استقلال و سپاهان نشان داد که تیمی قدرتمند و قابل احترام است.

این بازیکن داماش افزود: حتی اگر در جام حذفی در برابر پرسپولیس در ضربات پنالتی بدشانسی نمی‌آوردیم، می‌توانستم به فینال صعود کنیم و از شانس قهرمانی نیز برخوردار شویم.

وی با بیان اینکه در دوران سرمربیگری افشین ناظمی به بنده میدان داده شد، خاطرنشان کرد: ناظمی نسبت به بنده دید مثبتی داشت و زمانی که وی سرمربی داماش شد در دیدارهای حساس مانند بازی با سپاهان و استقلال به بنده اعتماد کرد و مرا به میدان فرستاد.

محمدی ادامه داد: همه دیدند که داماش با ناظمی نتایج خوبی گرفت و این نشان می‌دهد این سرمربی از قابلیت‌های بالایی برخوردار است.

وی درباره هواداران داماش اذعان کرد: بنده با وجود اینکه اهل رشت نیستم اما هرگز در این شهرستان احساس غربت نکردم.

مدافع داماش، یادآور شد: هواداران داماش بسیار خونگرم و پر شور هستند و به طرز فوق‌العاده‌ای تیم خود را تشویق می‌کنند و حتی در روزهایی که می‌باختیم هواداران ما را تشویق می‌کردند.

وی با قدردانی از هواداران داماش، متذکر شد: امیدوارم با صلاحدید کادر فنی سال آینده در داماش باشم و به همراه این تیم بهترین بازیها را انجام دهم.