سایت یوتیوپ فیلم مربوط به دختر بازی سیاستمدار شاخص ضدانقلاب طرفدار فتنه سبز را از روی خروجی خود بر داشت.

به گزارش خبرنامه دانشجویان، چندی پیش فیلمی از علیرضا نوری زاده روزنامه نگار فراری و تحلیل گر مسائل سیاسی جریان ضدانقلاب که در حال چت تصویری با یک زن بود بروی شبکه یوتیوپ قرار گرفت که چنان دلبری و لودگی از خود نشان می داد که انگار یک جوان ۱۶ ساله دبیرستانی با دوست دختر خود چت می کند!

اما این سایت که منتشر کننده انواع کلیپ های مستهجن و روابط نامشروع است پس از مدتی آنرا از روی خروجی خود برداشت.

پخش این فیلم از علیرضا نوری زاده، جاسوس مشترک سیا و موساد درحالی است که وی مکرر در برنامه های ماهواره ای خود شعارهای اخلاقی و حکیمانه! در پایبندی به روابط خانوادگی سر می دهد و هر شب در شبکه های ماهواره ای از برابری حقوق زنان دم می زند و برای آزادی زنان فمینیست و یا دیگران در ایران هر شب غش می کنند.

گفتنی است نوری زاده یکی از ۳ تفنگدار متوهم فتنه سبز در بحبوحه و آشوب های سال گذشته به شمار می رفت اما با روشن شدن واقعیات، چاخان گوهایی نظیر او و محسن سازگارا هم به حاشیه افتادند به نحوی که گفته می شود وی روزگار پر از مذلتی را می گذراند به ویژه اینکه سرویس های جاسوسی غربی، مزدوران رندتر و کلاهبردارتر پیدا کرده اند و نوری زاده را چوپان دروغگوی لو رفته اپوزیسیون می دانند.

انتشار فیلم دختر بازی نوری‌زاده در حالی است که پیش از این محسن مخملباف(کارگردان سکس و سفسطه و یکی از ۳ سخنگوی فتنه سبز در خارج) در کنار علیرضا نوری زاده و محسن سازگارا خود را به عنوان سخنگوی جنبش سبز در خارج معرفی می کرد.

نوری زاده(سلطنت طلب و همکار دیرین موساد) سوم بهمن سال گذشته طی مقاله ای که در گویانیوز منتشر کرد، درباره مخملباف نوشت: محسن مخملباف چندی پیش برگه ای به من داد که در آن نوشته شده بود به عنوان اصل اولیه برای گرد آمدن زیر سقف خیمه سبز، به گذشته همدیگر کاری نداشته باشیم»!
نوری‌زاده سلطنت طلب مقیم لندن با ستایش چندباره از سران فتنه گفته بود: موسوی و کروبی نزد اینجانب حرمت دارند چون از مواضع خود عقب نشینی نکردند.

نوری زاده - که به دروغ زاده معروف است - در گفت وگو با تلویزیون گروهک تروریستی و تجزیه طلب پژاک، اظهار داشت: علاوه بر موسوی و کروبی، زهرا رهنورد نیز به عنوان بانویی که در کنار یک مرد سیاسی باعثپیشرفت جنبش شده برای اینجانب قابل احترام است.

او که حتی در محافل ضدانقلاب هم به عنوان فردی خالی بند، دروغ باف و خبرساز در ازای پول شناخته می شود، خود را معرفی کننده سران فتنه سبز به آمریکایی ها توصیف کرده و گفته بود: اکنون دولتمردان آمریکا به اهمیت اپوزیسیون سبز پی برده اند.