علي کريمي از وضعيت خود در شالکه کاملا ناراضي است.

به گزارش خبرآنلاین؛ او به قدری از اوضاع فعلی خود شاکی است که حتی قصد داشت در مصاحبه ای تند از خجالت باشگاه در بیاید. کریمی معتقد است از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و در تمرینات هم بد کار نمی کند. او توقع دارد حداقل چند دقیقه برای شالکه بازی کند این در حالی است که نه ماگات و نه رالف رانگنگ مربی جدید تیم به کریمی بازی نمی دهند. این موضوع دلخوری شدید کریمی را در پی داشته و باعثاعتراض او شده است. جادوگر این اعتراض خود را به مدیر برنامه هایش منتقل کرد و حتی قصد داشت در مصاحبه با رسانه های آلمانی این اعتراض را علنی کند اما با دخالت فاضلی و اصرار او دست از این کار کشید.

در جریان این بحثها فاضلی تاکید می کرد نیمکت نشینی در آلمان برای کریمی از بازی در ایران یا امارات خیلی بهتر است. هر چند جادوگر در شرایط فعلی قبول کرده سکوت پیشه کند اما با توجه به شناختی که فاضلی از او دارد، هیچ بعید نیست به ناگهان در مصاحبه ای تند حتی زمینه محرومیت خود را فراهم کند. کریمی از بازی دورتموند روی نیمکت شالکه قرار گرفت اما بازی نکرد. او در ۷ بازی بعدی بوندسلیگا هم معمولا یا روی نیمکت بود یا روی سکو. در جام حذفی مقابل بایرن هم فرصت بازی نیافت و طبیعتا در لیگ قهرمانان هم هیچ جایی در ترکیب ثابت نداشت.

غیبت در ترکیب شالکه در سه جام برای جادوگر غیرطبیعی بوده و این روزها علیرغم توصیه های مدیر برنامه هایش مثل آتش زیر خاکستر است. اگر نیمکت نشینی ها کریمی در بازی ولفسبورگ یا وردبرمن هم ادامه پیدا کند هیچ بعید نیست او برافروخته تر شود. یکی از مشکلات اساسی رانگنگ سرمربی جدید شالکه تعدد نفرات است. او در مصاحبه با روزنامه بیلد از این موضوع ابراز نارضایتی می کند و می گوید: «با این تعدد نفرات به سختی می توانیم تاکتیک های خود را در تمرینات پیاده کنیم.»

شالکه ۳۰ بازيکن در اختيار دارد و اين براي رانگنگ يک معضل به حساب مي آيد. بيلد در گزارش خود مي نويسد باشگاه آلماني در پايان فصل به احتمال فراوان قرارداد بيشتر بازيکنان خود را تمديد نخواهد کرد، به ويژه قرارداد بازيکناني مانند کريمي و کاريتئاس دو خريد زمستاني تيم را. بيلد به اين نکته اشاره مي کند و مي نويسد اين دو بازيکن به احتمال فراوان در پايان فصل ديگر جايي در شالکه ندارند. در عين حال اخيرا رانگنگ در جلسه کوتاهي که با کريمي داشت و در رسانه هاي ايران نيز منعکس شد از هافبک ايراني خود خواسته تا بهتر تمرين کند و آماده تر شود.