باشگاه استقلال در مصاحبهای از زبان مدیر روابط عمومیاش پاسخ تندی به مصاحبههای بازیکنان پرسپولیس پس از شکست در شهرآورد تهران داده است.

به گزارش مهر، مدیر روابط‌عمومی باشگاه استقلال با اشاره به مصاحبه هایی که بازیکنان پرسپولیس پس از شکست در هفتادمین شهرآورد تهران داشته اند گفت: متاسفانه بعد از برگزاری دربی پایتخت که با پیروزی استقلال به پایان رسید و موجب این شد در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت پرسپولیس شکست بخورد، برخی از بازیکنان این تیم مثل سپهر حیدری و علیرضا محمد مصاحبه‌هایی را علیه استقلال انجام و بی‌احترامی کرده‌اند.

وی ادامه داد: اگر چه باتوجه به دو پیروزی استقلال مقابل حریف سنتی در لیگ دهم بازیکنان این تیم از فرط ناراحتی و به دور از منطق حرف‌هایی را زده‌اند و بابت نتایج ضعیف این تیم و ثبت ۱۰ شکست انتقادات زیادی را به خود دیده‌اند و حتی طرفداران پرسپولیس نیز از عملکردشان ناراضی و ناراحت هستند و همین مسائل باعثاین اظهارنظرها شده است ولی فدراسیون فوتبال نباید این اجازه را بدهد که احترام‌ها در فوتبال از بین برود و این مسائل باب شود.

سررشته داری ادامه داد: باشگاه استقلال همواره به احترام متقابل حفظ شأن تمام تیم‌ها پایبند بوده و انتظار می‌رود این رفتارها از سوی باشگاه‌های دیگر نیز رعایت شود.

مدیر روابط‌ عمومی باشگاه استقلال در ادامه افزود: سپهرحیدری استقلال را متهم به فوتبال بحرینی کرده و داغ این باخت آنقدر بر روی دل او تاثیر گذاشته که هنوز و با گذشت چند روز از دربی کابوس باخت را می‌بیند و مصاحبه می‌کند، بهتر است او به فکر رفع اشتباهات خط دفاعی تیمش باشد. علیرضا محمد نیز که ادعا کرده است اگر در دربی فیکس بود پوست استقلال را می‌کند ابتدا در پرسپولیس فیکس شود و بعد این طور حرف بزند. ضمن اینکه او در دربی رفت حضور داشت و اتفاقا از ضعیف‌ترین بازیکنان میدان بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کاش این بازیکنان پرسپولیس به جای مصاحبه‌های اینچنینی در حفظ جایگاه آقای دایی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران بیشتر می‌کوشیدند و می‌دانستند که حرمت هواداران هر دو باشگاه باید حفظ شود نه اینکه… باشگاه استقلال تصمیم گرفته است از حیدری و محمد به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند.

سررشته‌داری در پایان گفت: بازیکنان باید بدانند که فوتبال را با پا بازی کنند نه با زبان و بهتر است از پاهایشان بیشتر استفاده کنند نه از زبانشان!

تیم فوتبال استقلال در دو دیدار رفت و برگشت دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر برابر پرسپولیس به پیروزی رسید.