نبی: کی‌روش شیوه بازی حریف را می‌داند

به گزارش افکارنیوز،مهدی محمدنبی در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه به بوسان رسید و بدون هیچ مشکلی وارد شهر شد. با توجه به اینکه پرواز تیم ملی چارتر بود، بازیکنان در طول سفر به خوبی استراحت کردند و جا دارد به همین خاطر از دکتر بابایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان و همکارانشان تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون کره‌جنوبی همکاری لازم را با تیم ملی داشته، تاکید کرد: تیم ملی در همان روز نخست تمریناتش را در زمین هیوندای آغاز کرد و در این مدت هم تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته است. این تمرینات باعثشد بازیکنان از نظر تطبیق آب و هوایی در شرایط خوبی قرار بگیرند. در این شرایط بازیکنان تیم ملی از یکشنبه استراحت، تمرین و تغذیه خیلی خوب داشت و با محیط به خوبی آدابپته شدند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به انگیزه و همدلی بسیار خوبی که بین بازیکنان صورت گرفته، یادآور شد: این بازی حکم فینال برای ما را دارد زیرا با برد کره‌جنوبی به عنوان تیم نخست گروه به جام جهانی صعود می‌کنیم. |، به همین دلیل تمام تلاش‌مان این است که به این هدف دست یابیم و اولین تیم گروه باشیم.

وی ادامه داد: در این چند روز به دلیل اینکه هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ بودیم، مسابقات تیم کره را از قبل آنالیز و از وضعیت تمرینات کره در این روزها با خبر بودیم. همچنین کی‌روش کاملا از شیوه بازی کره مطلع است و آن را به بچه‌ها منتقل کرده است، چه در زمین و چه زمان برگزاری کمیته فنی. خوشبختانه نکاتی که مدنظر کره‌ای‌ها برای بازی با ایران بود را متوجه شدیم و دستگیرمان شد. آنها از همان روش که انتظار داشتیم، برابر ایران استفاده می‌کنند.

نبی خاطرنشان کرد: قاعدتا باید آمادگی کامل داشته باشیم که در وهله اول آنها به گل نرسند و ما در فرصتی مناسب در جریان بازی، به گل برتری برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحبت‌های سرمربی کره در عمل برای ملی‌پوشان دردسر ساز شده؟، تاکید کرد: فدراسیون کره‌جنوبی از حاشیه خودش را به دور کرده است. اساسا آنها، این صحبت‌ها را مسئله شخصی و نظر سرمربی کره دانسته است و خودش را در این مسئله داخل نکرده است. ضمن اینکه نامه‌ای به فدراسیون کره‌جنوبی زدیم و صحبتهای این مربی را منتقل کردیم و از آنها خواستیم این سرمربی از مردم ایران رسما عذرخواهی کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال این صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: اساسا در این چند روز هیچ کارشکنی صورت نگرفته است. ضمن اینکه توانایی و تجربه چندساله فدراسیون باعثشده آنها نتوانند در اردوی تیم ملی ورود و صدمه بزنند. ما از تمام تجربه استفاده و خوشبختانه یکی از نکات مثبت اردوی ما فضای بدون حاشیه تیم ملی بوده و کارها به بهترین شکل ادامه دارد.

وی در ادامه یادآور شد: حوشبختانه رسانه‌ها در ایران هم در این روزها کمک کردند مسائل حاشیه‌ای وارد اردوی تیم ملی نشود که این فضا و امکانات کمک می‌کند کارها به بهترین شکل پیش برود. حرف‌های حاشیه‌ای سرمربی کره انگیزه زیادی به ملی پوشان داده است تا در زمین جوابشان را بدهیم.

نبی در پایان گفت: ان شاء الله چهارشنبه ساعت ۷ صبح تیم ملی راهی تهران میشود و فکر میکنم ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه چهارشنبه وارد ایران شویم.