افشای رابطه جنسی بلر و همسر رابرت مورداک

به گزارشافکارنیوز، شیری بلر همسر تونی بلر نخست وزیر سابق انگلیس از اخبار منتشره درباره رابطه غیر اخلاقی بلر با ویندی دینگ همسر رابرت مورداک غول رسانه ای یهودی به شدت خشمگین است.

روزنامه انگلیسی " ساندی بیپول " نیز امروز دراین باره نوشته است؛ بعد از اعلام خبر تصمیم رابرت مورداک ۸۲ ساله برای طلاق از ویندی دینگ ۴۴ ساله اخباری هم درباره رابطه نخست وزیر سابق انگلیس با همسر رابرت مورداک منتشر شده است.

درپی انتشار این اخبار منابع نزدیک به شری بلر همسر تونی بلر دراین رابطه به نقل از وی اعلام کرده اند؛ من به تونی اطمینان دارم وی به من خیانت نمی کند واطمینان دارم با ویندی رابطه جنسی نداشته است.

این منابع در ادامه به نقل از شری افزودند؛ همسر تونی بلر که اکنون به عنوان یک وکیل شاغل است با شنیدن خبر خیانت تونی بلر نخست وزیر سابق انگلیس به وی و زندگی مشترکشات ابتدا شوکه شد، اما بعد از مدتی به دوستانش گفت بعید می دانم تونی به من با ویندی خیانت کرده باشد.

وی افزوده است؛ مطمئنم تونی به زندگی مشترک طولانی مدت ما خیانت نمی کند چرا که اگر چنین کاری را انجام دهد به طور حتم احساسات مرا نسبت به خودش جریحه دار خواهد کرد.

شیری بلر همسر نخست وزیر سابق انگلیس درپی این رسوایی اخلاقی همسرش گفته است؛ من اکنون شوکه و حیرانم و نمی دانم به دوستان و آشنایان و از همه مهمتر به فرزندانمان در این رابطه چه باید بگویم.

به نوشته روزنامه های انگلیسی؛ بعد از به نخست وزیری رسیدن تونی بلر از سال ۱۹۹۷ تا سال ۲۰۰۷ رابطه بین خانواده وی و خانواده رابرت مورداک غول رسانه ای جهان افزایش یافت و بارها دیده شده ویندی همسر مورداک با تونی بلر روابط نزدیکی داشته است.

این خبر زمانی در نشریات انگلیسی فاش شد که موسسه خبری " نیوز کوپریشن " که تحت تملک رابرت مورداک است از خبر آغاز مراحل طلاق وی از ویندی خبر داد.

گفته می شود تا پیش از این مورداک و همسرش هیچ اختلافی با هم نداشتند اما به یکباره خبر آغاز مراحل جدایی این دو از روز پنجشنبه گذشته منتشر شد.