مهمترین دردهای که تابستان سراغ شما می‌آید

به گزارش افکارنیوز، تابستان آغاز شد و گرمای بی حدی را نیز همراه خود آورده است. در این فصل بسیاری از جوانان در خیابان زمان خود را می گذرانند و با تعطیل شدن مدارس کوچه ها محلی برای بازی شده است اما از یک چیز تابستان باید ترس داشت و آن هم دردهایی است که به صورت پنهانی وارد بدن شما می شود. برای مقابله با این دردها باید آن ها را ابتدا کاملا بشتاسید.

** اولین و مهمترین مشکلی که برای شما پیش خواهد آمد آفتاب سوختگی های سطحی است که پوست را قرمز می کنند. معمولا با قدم زدن زیر آفتاب این مشکل پیش می آید و می تواند صورت و پوست را بسیار تحت تاثیر قرار داده و آن را دردناک کند. برای درمان این موضوع باید پوست خود را در مقابل آب سرد روان قرار دهید. این کار را به مدت ۱۵ دقیقه انجام دهید تا شاید قرمزی پوست از بین برود.

** در مرحله دوم از آفتاب سوختگی ها که با نام " آفتاب سوختگی کشنده " شناخته می شود، پوست چروک شده و درد شدید روی آن احساس می شود. این مشکل همچنین می تواند با سرگیجه نیز همراه شود. اگر به این مشکل دچار شده اید باید سریعا به پزشک مراجعه کرده یا در صورت نبود پزشک برای بهتر شدن کمی اب خنک را با شیر ترکیب کرده و به آرامی روی صورت بگذارید.

** یکی از دردهایی که ممکن است بیشتر به سراغ بچه هایی بیاید که در خیابان بازی می کنند پا دردهای تابستانی است. در این فصل زمین گرم شده و پتانسیل آن را دارد که فشار بیشتری به پا وارد کند. از طرف دیگر فعالیت در این فصل عضلات را بیشتر تحت تاثیر قرار داده و درد شدیدی در ان ایجاد می شود. برای از بین بردن این مشکل ماساژ می تواند کارساز باشد. استفاده از روغن هایی مانند روغن زیتون یکی از بهترین گزینه هاست.

** یکی از دشمنان انسان ها در فصل تابستان بار دیگر به سراغ همه ما می آیند و آن هم حشرات هستند. پشه و مگس مهمترین حشراتی هستند که این روزها از درزهای کوچک هم وارد خانه می شوند و نیش بارانتان می کنند. برای از بین بردن این نیش ها و سوزش روی پوست بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا بهترین درمان را برای پوست های شما ارائه دهد.

** مشکل آخر که به راحتی می توان از آن جلوگیری کرد کم آبی های دائمی بدن است. برای از بین بردن این موضوع باید همیشه از اب استفاده کنید. نوشیدن مواد متفرقه مانند نوشابه و یا آبمیوه ها را نیز در نظر نداشته باشید. روزانه ۸ لیوان آب بهترین راه برای از بین بردن مشکلی است که می تواند در پی خود بیماری های قلبی عروقی را به همراه داشته باشد.