به گزارش افکارنیوز، فتاح کرمی امروز اظهار کرد: در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا ۲۷ هزار و ۴۸ رأی مأخوذه در سطح شهر بروجن جمع آوری شده است.

وی افزود: با احتساب آرای مأخوذه از شعب اخذ رأی در سراسر این شهرستان شاهد مشارکت ۸۷ درصدی مردم در انتخابات بودیم.

کرمی از اعلام نهایی اسامی منتخبان شورای شهر بروجن خبر داد و گفت: با شمارش آرای مأخوذه در نهایت به ترتیب آقایان فیروز آقایی، بهروز حبیبی، کامران حیدری، محمدتقی قنبری بروجنی، محمدعلی شفیع زاده بروجنی، خانم فرشته علایی بروجنی، آقای علی اکبر رضوانی بروجنی، آقای غلامرضا ایمانی و آقای سید حفیظ الله صالحی ساداتی عضو شورای شهر بروجن شدند.

فرماندار شهرستان بروجن ادامه داد: همچنین آقایان ابوالقاسم منصوری بروجنی، اسفندیار کیانی بروجنی و محمد ابراهیم حجت پناه به عنوان اعضای علی البدل اول تا سوم انتخاب شدند.

وی با قدردانی از مشارکت گسترده مردم در این انتخابات، گفت: با توجه به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا حضور مردم در پای صندوق‌های رای باشکوه نباشد، مردم با توجه به مطالبه مقام معظم رهبری برای مشارکت گسترده در انتخابات، به دشمنان انقلاب اسلامی بی‌ اعتنایی کرده و به صورت گسترده در انتخابات شرکت کردند.

کرمی خاطرنشان کرد: تبعیت از ولایت فقیه مهمترین پیام مشارکت مردم در این انتخابات بود.