برای موفقیت کره‌ای‌ها دعا می‌کنم!

به گزارش افکارنیوز،امیلیاتو بوتراگنو که هم اکنون در حال سفر به خاور دوراست، به دعوت کره‌ایی‌ها مصاف تیم این کشور و ایران را به تماشا خواهدن نشست.

وی در دهه ۸۰ و ۹۰ فعالیت ورزشی کرد. وی از سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۵ بازیکن رئال مادرید بود و از سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۲ برای تیم ملی اسپانیا بازی کرد.

وی که برای تاسیس مدرسه فوتبال باشگاه رئال در سئول به کره آمده به خبرنگاران گفت: هدف عمده من از سفر به کره، تاسیس مدرسه در این کشور است تا براساس سبک آکادمی رئال، کودکان را در فوتبال پرورش دهیم. ما در این آکادمی به نونهالان می‌آموزیم در کنار فراگیری فوتبال، در کنار هم اوقات خوشی را تجربه کنند.

بوتراگنو در مورد تیم کره نیز اظهارداشت: کره جنوبی تیمی مدعی و قدرتمند است. بازیکنان این تیم روحیه حرفه‌ای دارند و از تجربیات بین‌المللی زیادی بهره می‌گیرند. آنها موفقیت‌های خود را مدیون اجرای برنامه ۲۰ ساله می‌دانند.

او در مورد رویارویی این تیم و شاگردان کارلوس کیروش نیز اظهار کرد: برای موفقیت تیم کره دعا میکنم. البته مقابل ایران بازی بسیار سختی را پیش رو خواهند داشت. امیدوارم تیم کره در شرایطی باشد که به جام جهانی برزیل برسد.