به گزارش افکارنیوز،بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال لیگ جهانی روز گذشته با برگزاری دو دیدار از گروه‌های B و C پیگیری شد که طی آن ژاپن در دیدار خانگی موفق شد فنلاند را با شکست مواجه کند. این دومین پیروزی ژاپنی‌ها در این دوره از مسابقات لیگ جهانی بود. آنها نخستین برد خود را هم روز شنبه برابر همین تیم فنلاند کسب کرده بودند. برنامه و نتایج کامل به همراه جدول رده بندی لیگ جهانی ۲۰۱۳ را در اینجا می توانید ببینید.

دومین دیدار تیم‌های ایتالیا و کوبا از گروه B مسابقات لیگ جهانی هم روز گذشته برگزار شد که طی آن ایتالیا در حضور تماشاگرانش موفق به شکست حریف خود شد. در دیدار نخست دو تیم که روز جمعه برگزار شده بود نیز ایتالیایی‌ها صاحب پیروزی مقتدرانه شده بودند.

نتیجه دو دیدار برگزار شده از گروه B و C مسابقات والیبال لیگ جهانی به شرح زیر است:

* ژاپن ۳ - فنلاند یک
(۲۳ بر ۲۵)،(۲۵ بر ۲۱)،(۲۵ بر ۱۹)،(۲۵ بر ۲۲)

* ایتالیا ۳ - کوبا صفر
(۲۵ بر ۲۳)،(۲۵ بر ۱۸)،(۲۵ بر ۱۹)

ایتالیا با کسب دومین پیروزی مقابل کوبا و چهارمین برد متوالی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ جهانی به صدر جدول رده‌بندی گروه B صعود کرد و جای روسیه را در این رده از آن خود کرد البته با امتیاز مشابه؛ کوبا هم که تا پیش از این دیدار با سه باخت و بدون امتیاز در رده پنجم قرار داشت، با متحمل شدن این شکست به رده ششم سقوط کرد در مقابل تیم ایران هم که تاکنون تنها دو دیدار برابر روسیه برگزار کرده است، به رده پنجم صعود کرد.

تیم ملی والیبال در حالی با صعود یک پله‌ای مواجه شد که روز جمعه در ورزشگاه دوازده هزاری نفری آزادی میزبان صربستان خواهد بود.

در گروه C نیز فنلاند با وجود متحمل شدن شکست در رده سوم باقی ماند اما پیروزی ژاپنیها منجر به صعود یک پلهای آنها و قرار گرفتنشان در رده پنجم شد.