ششمین دوره تربیت داور حفظ قرآن کریم

به گزارش افکارنیوز،محمد ضرغام مدیر آموزش سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به پایان یافتن مهلت ثبت نام در ششمین دوره تربیت داور حفظ قرآن کریم گفت: پس از ثبت نام و برگزاری آزمون‌های ورودی، ۸۱ نفر(۳۱ برادر و ۵۰ خواهر) جهت شرکت در ششمین دوره تربیت داور حفظ انتخاب شدند.

ضرغام در ادامه سخنان خود افزود: پس از ثبت نام از علاقه‌مندان برای شرکت در ششمین دوره تربیت داور حفظ قرآن کریم و برگزاری آزمون ورودی، ۸۱ نفر(۳۱ برادر و ۵۰ خواهر) برای شرکت در این دوره، انتخاب شدند.

وی ادامه داد: ششمین دوره تربیت داور حفظ قرآن کریم از تاریخ ۸ تا ۱۰ تیر‌ماه ویژه بانوان و از ۱۰ تا ۱۲ تیرماه ویژه آقایان در اردوگاه شهید حقانی استان البرز برگزار می‌‌شود.

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن الکریم از «امیر آقایی» و «محمد مهدی بحرالعلوم» به عنوان اساتید ششمین دوره تربیت داور حفظ قرآن کریم نام برد.

ضرغام با اشاره با هدف از برگزاری این دوره تصریح کرد: این دوره با هدف تربیت داوران کارآمد در رشته حسن حفظ و تامین کادر متخصص مورد نیاز داوری در آزمون‌های شفاهی مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود به نکته‌ای اشاره کرد و گفت: آئین نامه‌ها، فایل‌های صوتی و تصویری آموزشی دوره و تلاوت‌های کارورزی پیش از شروع دوره از طریق سایت تلاوت برای شرکت کنندگان قابل دریافت خواهد بود.

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن الکریم در پایان توضیح داد: پس از برگزاری دوره و آزمونهای پایانی افرادی که بتوانند دوره را با موفقیت سپری کنند، طی دو دوره در آزمونهای اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم که در مرداد و شهریور سال جاری برگزار خواهد شد، به عنوان کارورز به داوری میپردازند و در صورت موفقیت گواهینامه دائمی برای ایشان صادر خواهد شد.