به گزارش افکارنیوز، سیدرمضان شجاعی کیاسری ابراز عقیده کرد در ترکیب کابینه دولت آینده از گروه‌های مختلف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان معتدل و نیز افراد مستقل حضور خواهند داشت.

وی همچنین در ادامه با تاکید بر اینکه به نظر می‌رسد اصولگرایان باید در فرآیند سیاسی خود تجدید نظر کنند، گفت: قبلا هم پیش‌بینی کرده بودم که اگر اصولگرایان به اجماع نرسند قطعا برنده میدان اصلاح‌طلبان خواهند بود. اگرچه در حال حاضر با انتخاب روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب نمی‌توان گفت برنده اصلاح‌طلبان هستند.

شجاعی کیاسری افزود: آقای روحانی همواره شعارهای اعتدالگرایی را در برنامه‌های خود مطرح کردند و از نظر شخصیتی وی شخصیت معتدلی را دارا است لذا فکر می‌کنم فضای خوبی در کشور حاکم شود.

وی با بیان اینکه روحانی باید از مدیران با تجربه و کارشناسان متبحر در دولت خود استفاده کند، خاطر نشان کرد: بهره‌گیری از کارشناسان و صاحب‌نظران در تمامی شرایط کشور می‌تواند به دولت آینده کمک کند.

شجاعی کیاسری در ادامه با اشاره به اینکه اصولگرایان به اجماع نرسیدند گفت: به نظرم اصولگرایان باید در فرآیند سیاسی به دنبال پیدا کردن مرجعی باشند که بتواند آنها را به اجماع برساند و در اولین فرصت نیز اقدام به بازسازی و تجدیدنظر در فعالیت‌های خود داشته باشند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که مرجعیت و مرکزی برای اجماع اصولگرایان وجود نداشته باشد این شکستها استمرار دارد.