عقیلی: کاش در کره بودم

به گزارش افکارنیوز، هادی عقیلی در مورد اینکه گفته می شود محرومیتش از حضور در لیگ ایران از سوی کمیته استیناف تعلیق شده ولی فدراسیون فوتبال رسما این موضوع را اعلام نکرده است، اظهار داشت: از صبح سایت های مختلف این خبر را برای من اس ام اس کرده اند اما هنوز چیزی معلوم نیست. من هم منتظر نظر فدراسیون هستم.

وی افزود: حتی از کمیته استیناف خواستم تا این موضوع را رسما اعلام کند تا بتوانم با تیم هایی که پیشنهاد دارم مذاکره کنم اما آنها گفتند که فدراسیون فوتبال باید رسما این موضوع را اعلام کند.

عقیلی ادامه داد: من باید به فدراسیون فوتبال بروم و نامه ای را پر کنم که از فدراسیون بخواهم این حکم را به من ابلاغ کنند. البته قصد داشتم چند وقت پیش به فدراسیون بروم اما گفتند کسی در فدراسیون نیست اما مجبورم همین امروز و فردا بروم و نامه خود را به دبیر خانه تحویل دهم.

این بازیکن در مورد پیشنهاد از سپاهان عنوان کرد: من از چند تیم پیشنهاد دارم اما هنوز تصمیمی نگرفته ام و هنوز مذاکره جدی با تیمی نداشته ام.

عقیلی در ارتباط با بازی فردای ایران مقابل کره جنوبی و جو سازی کره ای ها اظهار داشت: به نظر من کار ایران سخت است اما برد نشدنی نیست. ما در کره یا برنده بوده ایم یا مساوی کردیم. آنها برای رسیدن به جام جهانی باید برنده باشند و به همین دلیل کری می خوانند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشت اکنون در کره باشد، گفت: کاش در کره بودم. فقط همین را می توانم بگویم. دلم برای تیم ملی فوق العاده تنگ شده است.