به گزارش افکارنیوز، بهروز منتقمی در خصوص سفرش به آلمان اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل سردار رویانیان مبنی بر انجام یک بازی دوستانه برای بازی خداحافظی و تجلیل از جناب آقای مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن و کاپیتان با اخلاق و ارزشمند پرسپولیس و افتخار تیم ملی و سرمایه بزرگ فوتبال کشور به اتفاق آقایان امیر علی حسینی، مدیر روابط بین‌الملل باشگاه و گودرزی، نماینده شرکت ارتباط گستر قهرمان به هامبورگ آلمان سفر کردیم که در جریان آن با آقای نیکولاس، نماینده باشگاه هامبورگ و همچنین مسئول تدارکات بازی‌های هامبورگ در هتل «گاست ورک» این شهر مذاکرات مفصلی انجام دادیم.

وی ادامه داد: در این نشست پس از مذاکرات به عمل آمده و ارائه نظرات و دیدگاه‌های متقابل نمایندگان ۲ باشگاه، طرف آلمانی آمادگی و موافقت خود برای حضور در تهران و بازی با تیم فوتبال پرسپولیس در سال ۲۰۱۴ را اعلام کرد. نمایندگان باشگاه هامبورگ همچنین اعلام کردند که همه ساله تورنمنتی در شهر هامبورگ برگزار می‌شود و با توجه به اینکه قرار است در سال ۲۰۱۴ فقط تیم‌های آلمانی در این تورنمنت حضور پیدا کنند، از باشگاه پرسپولیس دعوت به عمل آوردند که در سال ۲۰۱۵ در مسابقات یادشده که به شکل بین‌المللی برگزار می شود، شرکت کند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: البته برای انجام بازی دوستانه در تهران آنچه مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار داشت و دارد این است که بازی در سال ۲۰۱۳ و حداکثر در نیم فصل بوندس‌لیگا برگزار شود. نمایندگان هامبورگ اعلام کردند با توجه به بسته شدن برنامه سال ۲۰۱۳ برای آنها چنین امکانی وجود ندارد اما ما هنوز امیدواریم با ادامه مذاکرات، طرف آلمانی را مجاب به بررسی بیشتر کرده تا امکان انتقال زمان بازی از سال ۲۰۱۴ به سال ۲۰۱۳ و حداکثر ظرف ۲ ماه آینده بررسی شود.

منتقمی خاطرنشان کرد: مذاکرات ما با باشگاه هامبورگ فقط معطوف به انجام این بازی‌ها نبود و صحبت‌های خوبی درباره گسترش همکاری‌ بین ۲ باشگاه صورت گرفت. برگزاری اردوهای کوتاه مدت در ۲ کشور، اعزام بازیکن برای آموزش، اعزام مربی برای شرکت در کارگاه‌های آموزشی، استفاده از تجارب، تخصص و امکانات باشگاه آلمانی به ویژه در حوزه آکادمی فوتبال، انتقال بازیکن و مشارکت در برنامه‌های اقتصادی و همچنین امور خیریه که از علایق ۲ باشگاه عنوان شد از موارد مورد بحثبودند که توافق‌هایی درباره آنها صورت گرفت.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره تعهدات باشگاه پرسپولیس برای سفر تیم هامبورگ به ایران گفت: در این ارتباط صحبت‌های مفصلی صورت گرفت و باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را برای فراهم آوردن کلیه شرایط و امکانات جهت سفر تیم هامبورگ و انجام بازی در تهران اعلام کرده است. در همین ارتباط جلسه دیگری هم بین مهدی مهدوی‌کیا و باشگاه آلمانی هامبورگ صورت می‌گیرد تا این پروژه را یاری کند.

منتقمی در پایان ضمن تشکر از شرکت ارتباط گستر قهرمان افزود: امیدواریم با انجام این بازی، هم یک دیدار دوستانه در خور شان باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی آن و هم تجلیلی شایسته از مهدی مهدویکیا صورت بگیرد که هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی در میادین ورزشی یک الگو و مایه افتخار این باشگاه، فوتبال و کل ورزش ایران بوده است. همچنین گسترش همکاریها بین ۲ باشگاه در راستای برنامههای توسعهای باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس که مدنظر هیات مدیره و شخص مدیرعامل است، فرصتهای خوبی را برای حرکت سریعتر در جهت حرفهایگری و تبدیل شدن پرسپولیس به یک باشگاه واقعی ایفا خواهد کرد.