دایی سیدجلال را نمی خواهد
گروه ورزشی -

شجاع خلیل زاده مدافع جوان و ملی پوش مس یکی از نخستین بازیکنانی بود که در فصل نقل و انتقالات با پرسپولیس به توافق رسید تا در فصل جاری پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

به گزارش افکارنیوز -توافقی که البته قبل از انتخاب دایی صورت گرفت چرا که براساس برنامه قبلی محسن بنگر در لیست مازاد قرار داشت و قرار بود تا خلیل زاده جانشین او شود تا همراه با سیدجلال حسینی قلب خط دفاعی پرسپولیس را بیمه کنند اما با حضور دایی معادلات کاملا عوض شد.

بنگر که رابطه گرمی با دایی دارد و یکی از گزینه های اصلی او برای حضور در راه آهن بود، با حضور دایی قراردادش را تمدید کرد تا با توجه به ادامه حضور نورمحمدی(که توسط خود دایی پرسپولیسی شده) و خانزاده جوان، پرسپولیس تنها نیاز به یک مدافع وسط دیگر داشته باشد.

با توجه به موافقت تلويحي سيدجلال براي تمديد قرارداد با سرخ ها، حالا پرسپوليس ميان انتخاب حسيني و خليل زاده مردد باقي مانده، اگرچه رويانيان بدش نمي آيد هر دو را با هم داشته باشد تا پرسپوليس پرستاره تري را ببندد. با اين وجود رويانيان در جلسه با دايي اين موضوع را مطرح كرد كه با مخالفت شهريار مواجه شد. دايي اعتقاد داشت كه با جذب اين دو ترافيك در خط دفاعي پرسپوليس به ويژه در دفاع مركزي بالا مي رود و همين اين پست را مستعد حاشيه خواهد ساخت. او به رويانيان تاكيد كرد تا از ميان حسيني و خليل زاده تنها يك نفر را جذب كند و عجيب اينكه وقتي سردار از او درباره اولويت اول ميان اين دو نفر را جويا شد، دايي به شجاع خليل زاده راي داد و جواني و قدرت فيزيكي او را دليل اين انتخاب دانست. انتخابي كه البته تعجب برانگيز است و ريشه آن به گذشته بازمي گردد. ظاهرا دايي هنوز بابت اتفاقات سال آخر حضورش در سايپا از حسيني دل خوشي ندارد و ترجيح مي دهد كه او اين فصل در تيم نباشد و از همين رو خليل زاده را به عنوان اولويت اول خود به رويانيان اعلام كرده است.