به گزارش افکارنیوز، کیهان در شماره روز سه‌شنبه خود نوشت: در کنفرانس روز گذشته، خبرنگار شرق به پشت تریبون رفت و اظهار امیدواری کرد در دولت آقای روحانی شاهد بازگشایی انجمن روزنامه‌نگاران باشیم که این موضوع با سوت و کف سایر خبرنگاران رسانه ها و روزنامه های زنجیره ای مانند بهار و آفتاب یزد و اتحاد و سایت های همسو مواجه شد. این شادمانی برای یک اظهارنظر حاشیه ای در حالی است که وقتی جناب روحانی تاکید کرد در برابر آمریکا از حقوق ایران دفاع خواهد کرد، هیچ یک از آنها کمترین ابراز احساساتی از خود نشان ندادند!

گفتنی است سردمداران انجمن صنفی روزنامه‌نگاران از جمله رجب مزروعی، هم اکنون به آمریکا، انگلیس و فرانسه پناهنده شده و ماهیت وابسته خود را برملا کرده اند و دیروز روزنامه های زنجیره ای با سکوت معنادار و اخم آلود و هماهنگ خود نسبت به تاکید روحانی بر دفاع از حقوق ملت ایران در برابر آمریکا، نشان دادند از چه قماشی هستند.

خبرنگار سپس به طرح این پرسش پرداخت که با توجه به حمایت آقایان هاشمی، خاتمی و آمدن آرای اصلاحات به سبد شما آیا پیگیر مطالبات اصلاح‌طلبان و احزاب و گروه‌ها خواهید بود که رئیس‌جمهور منتخب پاسخ داد: از همه آنهایی که حمایت کردند صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: یادمان باشد بنده از امروز رئیس جمهور منتخب همه ملت ایران هستم و آنچه که وظیفه من است توجه و خدمت به مردم است و این به کمک خود مردم امکان‌پذیر است.

پاسخ هوشمندانه روحاني به سوال شرق نشان داد وي خود را وامدار اصلاحات ندانسته و رئيس جمهور همه مردم ايران مي داند.