" آینه شمعدون " در آستانه توقف همیشگی

به گزارش افکارنیوز،فیلم سینمایی " آینه شمعدون " به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور که سال ۹۱ جلوی دوربین رفت، بعد از دو بار توقف در فیلمبرداری هنوز چرخ تولید آن راه نیفتاده است. شد.

هرچند قرار بود این فیلم سینمایی طی یک ماه گذشته بعد از بازگشت رضا عطاران از آمریکا دوباره جلوی دوربین برود اما به نظر می‌رسد پرونده " آینه شمعدون " برای همیشه ناتمام باقی می‌ماند.

این فیلم سینمایی سال ۹۱ بعد از گذشت مدتی از آغاز فیلمبرداری و در روز ۱۸ آبان ماه به دستور سازمان سینمایی و با بهانه اینکه فیلمنامه تصویب شده با آنچه که در این فیلم جلوی دوربین می‌رود متفاوت است، متوقف شد. این در حالی است که ۲۵ درصد از کار جلوی دوربین رفته بود. بعد از آن با تغییرات مورد نظر سازمان سینمایی در فیلمنامه، فیلمبرداری " آیینه شمعدون " دی ماه ۹۱ برای دومین‌بار جلوی دوربین رفت.

بعد از مدتی و با نزدیک شدن ساخت فیلم‌ها و سریال‌های مناسبی، بسیاری از بازیگران این فیلم سینمایی مجبور به حضور در پروژه‌های دیگری از جمله " پایتخت "، " چه خوبه برگشتی " و … شدند که همین امر ساخت این فیلم سینمایی برای مدتی متوقف شد اما در این میان تهیه‌کننده فیلم همچنان در رسانه‌ها اعلام می کرد که به زودی فیلمبرداری این فیلم سینمایی از نو آغاز خواهد شد.

اما بعد از گذشت نزدیک به یک سال از آغاز پیش‌تولید و ساخت بخش‌هایی از این فیلم سینمایی، " آیینه شمعدون " برای همیشه تعطیل شد.

" آینه شمعدون " داستان زن و شوهری به نام ضیاء و سوری است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند. ضیاء در سیرک کار می ‌کرده و حالا بیکار شده است. سوری قصد دارد به دخترش جهیزیه ‌ای مفصل بدهد و دخترش را با آبرو به خانه بخت بفرستد. تلاش‌های خانواده برای جور کردن جهیزیه وقتی کامل می ‌شود که اهالی محل به کمک آن‌ها آمده و هر کدام تکه ‌ای از وسایل زندگی مشترک را به این دو جوان می‌‌دهند.

رضا عطاران، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، مهران احمدی، پانته آ بهرام، شبنم مقدمی، لیلا بلوکات، آهو خردمند، مهتاب کرامتی، مهدی فقیه، برزو ارجمند، اسماعیل سلطانیان، فتانه ملک محمدی و امین ایمانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.