واگذاری غرفه‌های فروش نمایشگاه قرآن

به گزارش افکارنیوز،«نوید نظری» مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در خصوص بخش‌های فروشگاهی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: نمایشگاه امسال چهار بخش فروشگاهی با عناوین «کتاب و نشر مکتوب»، «رسانه‌های دیجیتال»، «محصولات فرهنگی هنری قرآنی» و «حجاب و عفاف» دارد که این چهار بخش حدود ۳۰ درصد از فضای نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

واگذاری غرفه‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود

وی در خصوص نحوه واگذاری غرفه‌های این چهار بخش گفت: امسال برای اولین بار تمام فرایند ثبت‌نام و واگذاری غرفه‌های فروشگاهی نمایشگاه قرآن به صورت اینترنتی صورت می‌پذیرد؛ به این صورت که تقاضای غرفه، لیست محصولات و مدارک برای ما ارسال و ما از طریق پیامک و یا تماس با آنها مکاتبه می‌کنیم، همچنین با این کار عملاً پیش از شروع نمایشگاه، لیست غرفه‌های فروش در دست ما است و برای طراحی این بخش‌ها مشکلی نخواهیم داشت.

مهلت نام‌نویسی برای دریافت غرفه تا ۳۰ خرداد‌ماه ۱۳۹۲

نظری در خصوص مهلت نام‌نویسی برای واگذاری غرفه در نمایشگاه قرآن گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ خردادماه برای دریافت غرفه به پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه قرآن مراجعه کنند.

مدیر اجرایی نمایشگاه قرآن در خصوص بخش‌هایی که پس از افتتاحیه راه‌اندازی می‌شوند، گفت: طبق توافق با مسئولان برخی از بخش‌ها، عملاً کار آنها مدتی پس از راه‌اندازی نمایشگاه آغاز می‌شود، به عنوان مثال بخش هنر بین‌الملل به دلیل اینکه هنرمندان سایر کشورها چند روز پس از آغاز ماه رمضان به ایران می‌آیند، عملاً حدود دو هفته برگزار می‌شود.

مصلای تهران دیر در اختیار ما گذاشته می‌شود

وی در خصوص زمان راه‌اندازی بخش‌های مختلف نمایشگاه گفت: متأسفانه هر سال فضای نمایشگاه را قدری دیر تحویل می‌گیریم، زیرا مصلای تهران تا چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه قرآن، درگیر برخی همایش‌ها و نمایشگاه‌ها است، به عنوان مثال سال گذشته تنها یک هفته پیش از آغاز نمایشگاه قرآن، نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای در مصلا فعال بود؛ از این رو، راه‌اندازی بخش‌های مختلف نمایشگاه با مشکلاتی روبه‌رو است.

برگزاری آزمایشی آیین افتتاحیه برای اولین بار

نظری از برگزاری آیین افتتاحیه به صورت آزمایشی پیش از مراسم رسمی خبر داد و گفت: امسال به منظور برگزاری باشکوه مراسم افتتاحیه، دو روز پیش از زمان رسمی مراسم، به صورت آزمایشی این آیین را برگزار می‌کنیم.