دیدار گزینه‌های وزارت ورزش با حسن روحانی

به گزارشافکارنیوز،انتخاب وزرا پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یکی از سوژه‌هایی است که همواره با حدس و گمانه‌های رسانه‌ها مواجه می‌شود و هفته‌ها سوژه اصلی رسانه‌ها در بخش‌های مختلف است. در این میان تا دوره گذشته انتخاب رئیس سازمان تربیت بدنی یکی از آخرین اولویت‌های دولت برای انتخاب رئیس بود اما به دنبال تبدیل سازمان تربیت بدنی به وزارتخانه ورزش و جوانان، حالا باید انتخاب وزیر ورزش هم جزو اولویت‌های دولت باشد.

به دنبال انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور جدید برخی ورزشکاران، کارشناسان و اهالی ورزش گزینه‌های مورد نظرشان برای نشستن روی صندلی ریاست وزارت ورزش را به تصمیم گیرندگان معرفی کردند که در این بین نزدیک به یکصد مدال آور المپیک و جهان و بازی‌های آسیایی پس از بررسی‌های فراوان چهار گزینه را به دولت معرفی کرده‌اند تا یکی از آنها به عنوان وزیر ورزش و جوانان معرفی شود.

سیدمصطفی هاشمی طبا رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی، مصطفی آجرلو مدیرعامل پیشین باشگاه پاس و استیل آذین تهران، حمیدرضا آصفی عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال و محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گزینه‌هایی هستند که از سوی قهرمانان و مدال آوران ورزشی به حسن روحانی معرفی شده اند.

خبرنگاری کسب اطلاع کرد که از جمع این چهار نفر، دو گزینهای که از شانس بیشتری برخوردارند صبح امروز سه شنبه با حسن روحانی دیدار کردهاند. با توجه به مشاوره هایی که به دولت جدید داده شده به نظر میرسد شانس مصطفی هاشمی طبا و محمد دادکان برای حضور در وزارت ورزش بیشتر از دو گزینه دیگر است.