پشت پرده جدایی حمودی از استقلال

به گزارش افکارنیوز،پیش بینی می شد مسئولان باشگاه استقلال به واسطه عملکرد خوب علی حمودی در فصل گذشته این بازیکن را حفظ کنند اما ظاهرا آن ها علاقه آن چنانی به حفظ این بازیکن خوزستانی نداشتند و اجازه دادند یکی از موثر ترین بازیکنان شان از این تیم جدا شده و به سپاهان برود.

با جدایی حمودی استقلال در جناح راست با کمبود بازیکن رو به رو خواهد شد چرا که اکنون فقط خسرو حیدری است که می تواند در پست دفاع راست و هافبک راست بازی کند. زوج حمودی و حیدری فصل گذشته به خوبی توانست استقلال را در این جناح به برتری لازم مقابل حریفان خود برساند به طوریکه اغلب تیم ها وقتی مقابل استقلال قرارمی گرفتند می کوشیدند این زوج را مهار کنند. با جدایی حمودی این سوال به وجود می آید که چرا مسئولان باشگاه استقلال به سادگی با جدایی این مدافع _ هافبک راست خود موافقت کردند؟ از استقلال خبر می رسد که حمودی قبل از جدایی بر سر دستمزد فصل بعد با مسئولان باشگاه استقلال چانی زنی بسیاری داشته اما به نتیجه نرسیده است.

حمودی پس از اینکه با پیشنهاد یک میلیارد و دویست میلیون تومانی سپاهان رو به رو شد بلافاصله مسئولان باشگاه استقلال را در جریان این پیشنهاد قرارداد اما یکی از مسئولان باشگاه استقلال که کار یارگیری را انجام می دهد به حمودی اعلام کرد که باشگاه حاضر است فقط مبلغ ۹۵۰ میلیون به او بپردازد. حمودی این پیشنهاد را نپذیرفت و به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرد یک میلیارد تومان می خواهد اما پس از این مسئولان باشگاه استقلال دیگر با حمودی مذاکره نکردند و حتی اولتیماتوم او را هم نادیده گرفتند.

حمودی روز گذشته اعلام کرده بود که این آخرین فرصت استقلال برای تمدید قرارداد با او است اما هیچ یک از مسئولان باشگاه استقلال با وی تماس نگرفتند تا بالاخره کاسه صبر این بازیکن لبریز شده و او راهی سپاهان بشود. البته حمودی هنوز خودش با سپاهانی ها قرارداد امضاء نکرده است اما مدیربرنامه اش این کار را کرده و باید او را دیگر سپاهانی دانست. شاید حالا حمودی به لحاظ مالی روزهای بهتری را روبه روی خود ببنید چرا که سپاهانی ها برا متقاعد کردنش اعلام کردند ۶۰۰ میلیون یعنی نیمی از قراردادش را یک جا و پس از اولین امضای رسمی قراردادش پراخت خواهند کرد.