حمایت ۲۰۰ کره ای از تیم ملی!

به گزارشافکارنیوز،در فاصله‌ی چهار ساعت مانده به شروع دیدار کره جنوبی و ایران، بارش شدید باران در شهر اولسان کره جنوبی شروع شده است اما با این حال هوای نسبتا مطبوعی در این شهر جریان دارد. البته کره‌ای‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که هنگام مسابقه بارش باران شدت بیشتری می‌گیرد.

پیش‌بینی شده است هزار نفر از تماشاگران برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران به استادیوم بیایند.

سفیر ایران در کره جنوبی به خبرنگاران گفته است که از شهرهای مختلف کره جنوبی وسایل نقلیه برای حضور تماشاگران ایرانی در شهر اولسان تدارک دیده شده است.

او پیش‌بینی کرده که بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ تماشاگر ایرانی از سراسر کره و حتی از کشورهای ژاپن و آمریکا برای حمایت از تیم ملی ایران به شهر اولسان بیایند.

یک شرکت کره‌ای پیش از مسابقه اعلام کرده که ۲۰۰ کارگر خودش را برای حمایت از تیم ایران به ورزشگاه می‌آورد. آنها مدعی شده‌اند این اقدام را در واکنش به اظهارات سرمربی کره جنوبی علیه ایرانی‌ها انجام می‌دهند و از سرمربی تیم فوتبال کشورشان خوششان نمی‌آید!

محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان که به اولسان رفته قول پاداش خوبی را به ملی‌پوشان در صورت موفقیت در بازی با کره جنوبی و صعود مستقیم به جام جهانی داده است.

نماینده فرهنگی فدراسیون فوتبال تعدادی شال و پرچم ایران را آماده کرده تا به دست تماشاگران ایرانی بدهد.

اعضای تیم ملی فوتبال ایران فردا (چهارشنبه) ساعت ۷:۳۰ به وقت محلی کره جنوبی را ترک میکنند و با در نظر گرفتن اختلاف ساعت میان ایران و کره، ساعت ۱۳:۳۰ به تهران میرسند که قرار است در صورت راهیابی به جام جهانی، آنها به طور مستقیم عازم ورزشگاه آزادی شوند.