به گزارش افکارنیوز، پیروزی انقلاب ملت ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ همانگونه که امام خمینی(ره) و رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی تاکید فرمودند، ثمره رشادت‌ها و مبارزه بی امان مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی بوده است.

در این راه بسیاری از ملت ایران زیر پرچم ولایت و با هدایت علمای دینی از جان خویش گذشته و برای تحقق اهداف والای اسلام وارد عرصه مبارزه با رژیم ستمشاهی شدند.

در این میان بزرگان حوزه و علمای دینی نقش بسیار مهمی در آگاهی و بصیرت‌افزایی مردم ایران داشتند که یکی از این مبارزان خستگی‌ناپذیر آیت‌الله هدایت‌الله فارغ دزفولی است.

این عالم جلیل‌القدر در دوران مبارزه علیه استکبار و استبداد تلاش‌های بسیاری انجام داده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در خط ولایت حرکت می‌کرد.

بر اساس این گزارش، ‌ آیت‌الله هدایت‌الله فارغ دزفولی نخستین امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) کرج بود و با حضور در حوزه‌های علمیه جوانان مومن و ولایی بسیاری را تربیت کرد.

این عالم برجسته از اعضای هیئت موسس شورای روحانیت کرج و همچنین از پایه‌گذاران جامعه روحانیت استان البرز بود و سال‌ها مسئولیت حوزه‌های علمیه مرکز استان البرز را بر عهده داشت.

متاسفانه آیت‌الله هدایت‌الله فارغ دزفولی شامگاه دوشنبه بر اثر بیماری در بیمارستان رجایی شهر کرج بدرود حیات گفت و به دیدار امام شهیدان(ره) شتافت.

مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان کرج صبح روز چهارشنبه بیست و نهم خرداد ماه راس ساعت ۱۱ از مقابل مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان، پیکر مرحوم آیت‌الله فارغ دزفولی را تشییع خواهند کرد.

پیکر این عالم برجسته و مبارز خستگیناپذیر برای انجام مراسم تدفین به زادگاه وی شهرستان دزفول منتقل خواهد شد.