پیروزی ایران، صدای مزدک را هم ماندگار کرد

به گزارش افکارنیوز، مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی با گزارشگری مزدک میرزایی از محل برگزاری مسابقه، امروز - سه شنبه - ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه پخش ‌شد و با حتمی شدن صعود ایران به جام جهانی این برنامه در فضایی شاد دنبال شد.

پیمان یوسفی اجرای برنامه «فوتبال برتر» امروز را عهده‌دار بود و با پایان مسابقه ایران و کره و مسجل شدن صعود تیم ملی به جام جهانی خطاب به مزدک میرزایی، گزارشگر بازی اینگونه گفت که «مزدک صدای تو هم ماندگار شد»

برنامه «فوتبال برتر» از یک ساعت قبل از شروع بازی(ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه) با اجرای پیمان یوسفی و حضور افشین پیروانی‌، حمید استیلِی‌، هادی طباطبایی‌، دکتر حمیدرضا صدر‌ و امیر حاج رضایی‌ به روی آنتن رفت.

پس از پایان بازی و مسجل شدن صعود ایران به جام جهانی، «فوتبال برتر» شبکه سه به نمایش صحنه‌هایی از شادی مهمانان حاضر در استودیو که همگی با هیجان و خوشحالی این پیروزی را جشن می‌گرفتند به تصویر کشید و سپس پیمان یوسفی از حاضران مقابل دوربین و پشت صحنه خواست که یک صدا به افتخار این پیروزی کف بزنند.

سرودهای حماسی که با پخش چندین بارهی تصاویر گل پیروزیبخش ایران همراه میشد، از دیگر بخشهای برنامه فوتبال برتر در روز صعود تیم ملی ایران به جام جهانی بود.