تودهنی محکمی به سرمربی کره زدیم

به گزارش افکارنیوز، ‌ فرشاد پیوس در مورد صعود تیم ملی ایران با شکست کره جنوبی به جام جهانی گفت: واقعا روز به یادماندنی و رویایی‌ای رقم خورد. در پوست خود نمی‌گنجم و از پیروزی تیم ملی ایران خوشحال هستم.

وی افزود: بازیکنان ایران با هوش بالا، زرنگی، حس وطن‌دوستی، عشق به کشور و جانفشانی توانستند کره را شکست دهند و فعل خواستن را صرف کنند. این برد تودهنی محکمی برای مربی کره جنوبی بود و باعثشد فوتبال ایران باز هم بزرگی خودش را نشان دهد. امیدواریم نگاه‌ها به فوتبال عوض شود و این پیروزی باعثرونق و رشد جوانان مملکت در فوتبال شود. ایران رویه خوبی در این بازی داشت به خوبی توپ‌گیری کرد و فضاهای موقعیت‌سازی را از حریف خود گرفت. از لحاظ ذهنی نسبت به حریف خود برتر بودیم و این تیم را به خوبی شکست دادیم.

پیوس خاطرنشان کرد: از لحاظ فنی عملکردمان بسیار مثبت بود. به خوبی پاسکاری کردیم و در موقعیت‌هایی که داشتیم نهایت استفاده را بردیم. امیدوارم کام مردم با این پیروزی شاد شده باشد و در آینده شاهد موفقیت‌های ایران نیز باشیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه قرارداد کیروش به پایان رسید و حالا باید چه کرد اظهار داشت: هرطور شده باید کارلوس کیروش را حفظ و از تجربیات او برای موفقیت تیم ملی در ادامه مسیر خود در راه سختش استفاده کرد. از همان ابتدا یکی از طرفداران کارلوس کیروش بودم. او مربی بزرگی است که میتواند به فوتبال ایران کمک کند. انشاءالله این موفقیتها امروز به هنرنمایی ما در جام جهانی منتج شود.