انتشار عکس چک برگشت خورده پرسپولیس کار را سخت کرد
گروه ورزشی؛

ماجرای چک های دستفروشی که باشگاه پرسپولیس به برخی از بازیکنان خود داده، بدل به یک موضوع عجیب و جنجالی شده است. اولین بار جواد کاظمیان بازیکن فعلی تراتورسازی بود که پرده از ماجرای فوق برداشت و این ماجرای عجیب و تخلف بزرگ را رسانه‌ای کرد.

به گزارشافکارنیوز، کاظمیان که در نیم فصل رقابتهای گذشته از پرسپولیس جدا شد و به تراکتور پیوست، در برنامه پربیننده ۹۰ در مصاحبه با خبرنگار این برنامه ماجرا را افشا کرد و تاکید نمود که باشگاه پرسپولیس و شخص شیرینی سرپرست این تیم برای پرداخت مطالباتش به او چک دستفروشی را داده که البته بلامحل است و پولی در آن نیست!

ماجرایی که البته سر و صدای فراوانی به پا کرد و حتی باشگاه پرسپولیس و شخص سرپرست را بر آن داشت تا از کاظمیان شکایت کند اما تهدیدات سرخ ها به جایی نرسید و کاظمیان محکم تر از قبل ادعای خود را مطرح نمود و تاکید کرد که برای اثبات این ماجرا حاضر است در دادگاه حاضر شوند و مدارک خود را ارائه دهد.

این ماجرا وقتی پیچیده تر شد که علی کریمی دیگر بازیکن جدا شده این تیم با تائید ادعاهای کاظمیان، پرده از ماجرای چک های دستفروش برداشت و با انتشار عکس چک برگشت خورده خود به مدیران پرسپولیس اولتیماتوم داد تا هرچه سریعتر نسبت به پرداخت مطالبات وی اقدام کنند. انتشار تصویری از چک فوق به نوعی مدیران پرسپولیس را خلع سلاح کرد تا آنها هیچ جوابی برای این ادعا نداشته باشند.