ردپای آقازاده در نقل وانتقالات پرسپولیس
گروه ورزشی؛

طی دو فصل اخیر و پس از حضور محمد رویانیان در این باشگاه فعالیت های نقل و انتقالات این تیم همیشه با حرف و حدیثو شایعات فراوانی همراه بوده است. فصل گذشته این مشاوران سردار بودند که در پروسه خرید بازیکنان جدید برای این تیم نقش اصلی را ایفا می‌کردند؛ مشاورانی که یکی از مهمترین آنها بعد از از تابستان پرهیاهو و انجام ماموریت خود به نحو احسن به کانادا رفت تا با حق مشاوره خود دوران تازه ای را در این کشور آغاز کند!

به گزارشافکارنیوز،در فصل جاری از این مشاوران خبری نیست و جای آنها را یک آقازاده گرفته! آقازاده‌ای که رابطه خویشاوندی نزدیکی با یکی از مدیران پرسپولیس دارد و در یکی دو سال گذشته همیشه اطراف تیم رویت می شد اما در این فصل با مشارکت با سرپرست تیم در فصل نقل و انتقالات حسابی فعال بوده و به نوعی همه بازیکنان جدید بعد از انتخاب و تائید دایی با فعالیت مستقیم او پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده اند تا آقازاده موردنظر پست غیررسمی اما نان و آبداری داشته باشد.

آخرین معامله آقازاده، عقد قرارداد با مارکو اسکه پانوویچ هافبک جدید صربستان پرسپولیس است. در حالیکه این صربستانی طی چند روز اخیر در تمرینات پرسپولیس عملکرد کاملا متوسطی ارائه داده بود و قرارداد با او با توجه به پرداخت به دلار به صرفه نبود، آقازاده توانست دایی را مجاب به جذب این بازیکن کرده و قرارداد اسکه پانوویچ با پرسپولیس را نهایی کند.

جالب اينكه آقازاده بعد از موافقت دايي براي جذب هافبك صربستاني به اندازهاي هيجان زده شد كه در جلسه عقد قرارداد اين بازيكن شركت كرد و به همراه شيريني قرارداد اسكه پانوويچ را بست! قراردادي كه ظاهرا حسابي براي آقازاده پرسپوليسي چرب و نرم بود.