معمای نکونام - استقلال پیچیده‌تر شد

به گزارش افکارنیوز،تنها چهار روز به پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده و پنجشنبه هفته‌ جاری پرونده‌ تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر بسته می‌شود. اما همچنان سرنوشت بعضی از بازیکنان برای لیگ آینده نامشخص است. یکی از این بازیکنان جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی است که با وجود امضای قراردادی دو ساله پس از جدایی از اوساسونا با استقلال، هنوز وضعیت نامشخصی دارد.

در حالی که گفته می‌شد با جلسه مشترکی که بین او قلعه‌نویی برگزار شده و کدورت‌های گذشته از بین رفته و مشکلی برای حضور این بازیکن در استقلال وجود ندارد، اما هنوز نمی‌توان حضور کاپیتان تیم ملی در تیم قهرمان را قطعی دانست.

نکونام فصل گذشته با رضایت باشگاه اوساسونا به ایران آمد و استقلال متعهد شد در قبال دریافت رضایت نامه این بازیکن ۷۰۰ هزار یورو به این باشگاه اسپانیایی پرداخت کند، اما در حالی که یک سال از این انتقال میگذرد، باشگاه استقلال به دلیل مشکلات مالی نتوانسته به تعهدات مالیاش پایبند باشد و به همین خاطر با پایان یافتن مهلت باشگاه اوساسونا، این بازیکن از روز گذشته بازیکن آزاد شده و دیگر میتواند بدون تعهدی که آن قرارداد دو ساله با استقلال برایش ایجاد کرده در چهار روز باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات تیم جدیدش را انتخاب کند.