خوش‌خبر: غول‌های والیبال را شکست دادیم

به گزارش افکارنیوز،امیر خوش‌خبر پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل کوبا گفت: اصلا فکر نمی‌کردم اینگونه کوبا را شکست دهیم. در بهترین شرایط فکر می‌کردم دو مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل کوبا به برد برسیم. روند رو به رشد تیم ایران از بازی روسیه به بعد کاملاً مشهود بود که پله‌پله بالا رفتیم.

وی افزود: نکته خوبی که ولاسکو به بازیکنان منتقل کرد این بود که ما بازی به بازی فکر می‌کردیم. قبل از بازی با ایتالیا به فکر رویارویی با کوبا نبودیم. می‌خواستیم یک بازی تمام شود و بعد سراغ بازی بعد برویم.

سرپرست تیم ملی والیبال عنوان کرد: این امتیازها و بردها را واقعا به همه مردمی که از تیم ملی حمایت کردند تقدیم می‌کنم. کاملاً مشهود بود که تیم ملی با چه غول‌هایی بازی کرد و پیروز شد. فقط مردم این را بدانند که والیبال هنوز در ابتدای راه است؛ با حمایت بیشتر این تیم هنوز جا دارد بالاتر برود.

خوشخبر ادامه داد: از روز اول که ولاسکو آمد گفت ایران توانایی رسیدن به پله اول جهان را دارد حالا میبینیم که گام به گام پیش میرویم. اگر یک جهش بزرگ داشته باشیم شاید ارزش پیشرفت پله به پله را نداشته باشد. من این بردها را به همه زحمتکشان فدراسیون تقدیم میکنم.