به گزارش افکارنیوز، علیرضا رحیمی در واکنش به برخی انتقادها که بعضی از باشگاه‌ها نسبت به مبالغ قرارداد سپاهان با بازیکنانش مطرح کرده‌اند اظهار کرد: افتخار می‌کنم تمام قراردادهایی که امسال بسته‌ام از رده جوانان گرفته تا امید و بزرگسالان همگی شفاف و روشن بوده و تمام بازیکنانم می‌دانند که من با سایر بازیکنان با چه مبالغی قرارداد بسته‌ام.

وی افزود: هر بازیکن می‌داند که هم‌تیمی‌اش چقدر با ما قرارداد بسته است. اگر این آقایان دین داشته باشند می‌دانند که در همین دنیا عاقبت کارشان را می‌بینند و من از آنها نمی‌گذرم.

وی افزود: این آقایان چرا سعی می‌کنند دیگران را بکوبند تا خودشان را بالا بکشند. بیایید به همدیگر احترام بگذاریم و در امور یکدیگر دخالت نکنیم. با تمام بازیکنانی که قرارداد می‌بندم، می‌گویم که با فلانی با چه مبلغی قرارداد بسته‌ام. اگر یک هزار تومانی در سخنانم تناقض پیدا کردند، مصاحبه کنند. هیچ وقت آن را تکذیب نخواهم کرد.

رحیمی گفت: درک می‌کنم، مشکلات رقبایم چیست اما نباید به خاطر این گرفتاری‌ها و مشکلات تلاش کنند که دیگران را بکوبند. مطمئن باشند در همین دنیا از آنها نمی‌گذرم. خدا را در نظر داشته باشید! به دیگران تهمت نزنید! این کار خلاف اسلام و اخلاق است و حتی در میان کسانی که دین ندارند، هم این کارها پسندیده نیست. من به همه احترام می‌گذارم و از همه هم می‌خواهم به همدیگر احترام بگذارید.

مدیرعامل باشگاه سپاهان که از رفتار مسئولان برخی از باشگاهها به شدت گلهمند بود، گفت: افتخار میکنم که اولا به بازیکنانم میگویم با چه مبلغی با سایرین قرارداد بستهام و دوما به همه آنها اختیار دادهام که به هر کسی میخواهند، بگویند. اگر ضد و نقیضی وجود داشت، حق با آنهاست. افتخار میکنم بازیکنان باشخصیتی به سپاهان میآیند که تنظیم قراردادم با آنها بیش از ۱۰ دقیقه طول نمیکشد. اگر آنها مشکلات دارند، چرا رحیمی باید چوب آن را بخورد؟ ممکن است ۱۶ باشگاهی که در لیگ برتر هستند، در این فکر باشند که سپاهان با چه مبالغی بازیکنانش را میگیرد اما همه آنها بدانند که ما تیم امسالمان را نسبت به سال گذشته با مبالغ کمتری بستهایم و باز هم تاکید میکنم به این تیم، بازیکنانم اعتماد متقابلی که بین ما وجود دارد و اینکه به همهشان میگویم، تیم را با چه مبالغی بستیم، افتخار میکنم. ما تیمی داریم که یک دست هست و متحدانه هدفهای بزرگ را در سر داریم.