به گزارش افکارنیوز، سرتیپ طارق حسن الحسن گفت که یکی از نیروهای امنیتی شنبه شب " در یک اقدام تروریستی براثر انفجار یک بمب دست ساز در منطقه ستره وادیان " کشته شد.

وی افزود: " نیروهای امنیتی با گروه‌های تروریستی که به یک مرکز پلیس منطقه ستره حمله کرده بودند، مقابله کردند و تروریست ها در جریان اقدام نیروهای امنیتی تامین امنیت برای بازگرداندن اوضاع به روال عادی و محافظت از شهروندان و دارایی های عمومی و خصوصی، یک بمب دست ساز را منفجر کردند که باعثکشته شدن یک نیروی پلیس به نام یاسر ذیب و زخمی شدن دو نفر دیگر شد و تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.

وزارت کشور بحرین نیز امروز یکشنبه در صفحه خود در یکی از پایگاههای اجتماعی در اینترنت اعلام کرد که در حمله صورت گرفته به یک گشتی امنیتی با استفاده از شیشه‌های کوکتل مولوتف در منطقه الجنبیه سه نیروهای امنیتی زخمی شدند و این گشتی آتش گرفت.

ناظران معتقدند که رژیم بحرین با پرونده سازی و انتشار مکرر حملات به نیروهای امنیتی و پلیس درصدد امنیتی کردن بیشتر فضای حاکم بر این کشور به منظور بهانه تراشی برای سرکوب بیشتر و راحت‌تر اعتراضات مسالمت آمیز مردمی است که از فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی آغاز شده است.

مردم خواهان دستیابی به آزادی و دموکراسی و برقراری عدالت و روی کار آمدن حکومتی منتخب هستند.