به گزارش افکارنیوز، دیدار پرسپولیس برابر استقلال صنعتی خوزستان ساعت ۱۸:۳۵ در درفشی‌فر برگزار شد. برای پرسپولیس در نیمه نخست رضا محمدی درون دروازه، پیام صادقیان، علی‌عسگر، غلامرضا رضایی، شاکری، مارکو، ‌ سیدجلال حسینی، کفشگری، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده و میلاد کهندانی به میدان رفتند.

تماشاگران پرسپولیس در طول این بازی به طور متناوب علی دایی را مورد تشویق قرار می‌دادند. در حالی که ۱۵ دقیقه از بازی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان گذشته بود، سیدجلال حسینی در یک نبرد هوایی دچار مصدومیت و از زمین خارج شد. گفته می‌شود این بازیکن دچار شکستگی از ناحیه سر شده است. با تعویض او کنعانی به جایش به میدان رفت. پس از مصدومیت سیدجلال حسینی تماشاگران پرسپولیس به شدت او را با شعار سید باتعصب مورد تشویق قرار دادند.

در دقیقه ۳۰ این دیدار میلاد میداوودی برای استقلال خوزستان به میدان آمد. او توسط تماشاگران پرسپولیس در بدو ورود هو شد. با آغاز نیمه دوم عادل کلاه‌کج، بازیکن استقلال خوزستان دور زمین مسابقه مشغول دویدن شد. در آغاز نیمه دوم برای استقلال خوزستان سهراب بختیاری‌زاده هم به میدان آمد. از دیگر افراد نامدار استقلال خوزستان در این دیدار می‌توان به ایمان مبعلی، فابیو کاروالیو و دو بازیکن اهل مالی به نام‌های کولیبالی و ادریس ترائوره اشاره کرد.

همچنین برای پرسپولیس در نیمه دوم نیلسون، ‌ سیدصالحی، محمد نوری، بنگر، میثم حسینی، میلاد غریبی، قاسم دهنوی، هادی نوروزی، رضا حقیقی، حسین ماهینی و رضا نورمحمدی به میدان رفتند.

تماشاگران پرسپولیس پس از گل دوم محمد نوری، به شدت این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند. اعتراض به قضاوت این دیدار هم در نوع خودش جالب بود. بازیکنان دو تیم بارها و بارها نسبت به داوری معترض بودند. عادل کلاه‌کج بازیکن فصل گذشته پرسپولیس در دقیقه ۸۰ برای استقلال خوزستان به میدان آمد.

محمد نوری در این دیدار با یک پیراهن رکابی بازی کرد.