به گزارش افکارنیوز، عبدالله ویسی پس از شکست استقلال صنعتی خوزستان مقابل پرسپولیس عنوان کرد: شرایط دو تیم یکسان بود. ما در دیدارهای دوستانه می‌خواهیم ترکیب تیم را شناسایی کنیم. تازه از دوران بدنسازی خارج شده‌ایم و خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می‌کنیم.

وی افزود: در این دیدار پرسپولیس عکس ما عمل کرد. ما در نیمه اول از بازیکنان اصلی خود استفاده کردیم اما پرسپولیس در نیمه دوم بازیکنان اصلی خود را به میدان فرستاد، من در این بازی ۵۰ تا ۶۰ درصد بازیکنان خود را به میدان فرستادم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه گفته می‌شود میانگین سنی تیمش بالا است، یادآور شد: اینگونه نیست، ما آمار بالایی نداریم؛ ۱۴ بازیکن زیر ۲۳ سال داریم، ۲ بازیکنان‌مان ۳۰ ساله هستند و دو بازیکن نیز بالای ۳۲ سال و این آمار بالایی نمی‌تواند باشد.

وی افزود: ‌ بیشتر بازیکنانی که آورده‌ایم بومی هستند و جوان‌گرایی را در دستور کار قرار داده‌ایم، اولویت‌مان در فصل آینده برگزاری دیدارهای جوانمردانه و زیباست که تماشاگران لذت ببرند.

ویسی درباره دیگر تیم خوزستانی یعنی فولاد گفت: ما مشکلی با این تیم نداریم و تعاملات خوبی هم وجود دارد، از شرایط تیم هم راضی هستم و امیدوارم با آمادگی بالایی وارد لیگ برتر شویم.