کریمی بزرگ فوتبال ایران است

به گزارش افکارنیوز،سیدمهدی سیدصالحی درباره قرعه‌کشی لیگ برتر و تقابل پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته اول گفت: سال‌های خیلی خوبی را در تبریز پشت سرگذاشته‌ام اما فوتبال حرفه‌ای شده و حالا از این تیم جدا شده‌ام. امیدوارم اگر در این دیدار به میدان رفتم برای پرسپولیس بازیکن مثمر ثمری باشم.

وی در خصوص اینکه در بازی اول قرار است خودش و علی کریمی مقابل تیم‌های سابقشان به میدان بروند، اظهار داشت: علی کریمی بزرگ فوتبال ایران است اما شرایط فوتبال حرفه‌ای ایجاب می‌کند گاهی اوقات بازیکنی پس از چند سال حضور در یک تیم مقابل تیم سابقش به میدان برود. حالا قسمت اینطور شده و فقط امیدوارم در هفته اول یک دیدار جوانمردانه و تماشاگرپسند را پشت سربگذاریم.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در هفته اول لیگ برتر او مقابل تیم سابقش موفق خواهد بود یا علی کریمی، عنوان کرد: عزت هر کسی دست خداوند است باید ببینیم قسمت چه می‌شود. روزی ما دست خداست.

سید صالحی تصریح کرد: تمام بازیکنان پرسپولیس برای سربلندی این تیم میجنگند و میخواهند از نام و اعتبار پرسپولیس دفاع کنند. ما در عین حال که با هم رفاقت داریم، رقابت سالمی هم داریم. امیدواریم هر چه خیر و صلاح است پیش بیاید.