محل نگهداری " محمد مرسی " فاش شد

به گزارشافکارنیوز، روزنامه " الاخبار " مصر در گزارشی نوشت: " محمد مرسی " رئیس جمهور سابق مصر و حدود ۲۲ تن از مشاوران ونزدیکانش هم اکنون در یکی از اماکن امن کلانشهر قاهره قرار دارند.

این روزنامه در ادامه نوشت: " محمد مرسی " هم اکنون در یکی از استراحتگاه های ریاست جمهوری که زیر نظر ارتش است اقامت داشته و۲۲ تن از مشاوران و نزدیکانش که در راس آنها " احمد " فرزند بزرگ وی، " ایمن علی " مشاور رسانه ای، " محمد رفاعه الطهطاوی " رئیس دیوان ریاست جمهوری و " عصام الحداد " معاون مرسی در امور خارجی قرار دارند با رئیس جمهور مخلوع در این مکان به سر می برند.

روزنامه الاخبار در ادامه با اشاره به اینکه تمامی تلفن های همراه از " مرسی " وهمراهان وی گرفته شده است به نقل از منابع آگاه می افزاید: بامداد شبی که " ژنرال السیسی " به سخنرانی پرداخته ونقشه راه را اعلام کرد " محمد مرسی " ومعاونان وی به این مکان انتقال داده شدند.

این روزنامه مصری در پایان با رد بازداشت مرسی از سوی نیروهای ارتش مصر افزود: محل استقرار رئیس جمهور مخلوع مصر ومعاونانش در یکی از استراحتگاه هایی که در منطقه ای نظامی قرار داشته ومخصوص استقبال از روسای جمهور در زمان هایی است که سطح تدابیر امنیتی افزایش می‌یابد.

در همين حال پايگاه خبري اسلاف به نقل از منابع آگاه مصري اعلام كرد:"محمد مرسي" رئيس جمهور مخلوع مصر در پايگاه نظامي "هايكستپ"(Haekstap ) در نزديكي قاهره به سر ميبرد.