نیکبخت: کاپیتان استقلال مجیدی است نه من

به گزارشافکارنیوز،علیرضا نیکبخت واحدی ابتدا در خصوص اردوی آبی‌پوشان در اوکراین اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب بود و تمرینات خوبی هم انجام دادیم. با حضور ملی‌پوشان معمولا صبح و عصر تمرین می‌کردیم که همین مسئله باعثشد هماهنگی‌ها بیشتر شود. تا شروع لیگ به چند بازی تدارکاتی دیگر نیاز داریم تا کاملا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. فکر می‌کنم استقلال تقریبا به آمادگی کامل رسیده است.

وی در مورد بازی تدارکاتی استقلال با دیناموکیف و اینکه آنها با تیم اصلی‌شان بازی نکردند، گفت: در تیم‌های اروپایی تیم اصلی و غیراصلی نداریم و فاصله بازیکنان در این تیم‌ها بسیار کم است. تیم اصلی دیناموکیف یک روز قبل از دیدار با ما بازی کرده بود به همین دلیل کادرفنی‌اش تشخیص داد از بازیکنان دیگر هم استفاده کند. آنها خیلی خوب بازی کردند ولی ما با حرفه‌ای‌گری توانستیم برنده شویم.

هافبک جدید تیم فوتبال استقلال در مورد درصد آمادگی‌اش افزود: اول از همه باید بگویم که به من اعتماد شده اما متاسفانه خیلی‌ها فقط حرف می‌زنند. در این شرایط امیر قلعه‌نویی مرا به استقلال آورد و پارسال هم دنبال کارهایم بود که باید از او تشکر کنم. این درست که مدتی از سطح اول فوتبال ایران دور بودم ولی خوشبختانه در این مدت کوتاه آنقدر با من خوب رفتار شده که همین مسئله انگیزه‌ام را بیشتر کرده است.

وی خاطر نشان کرد: بازیکنانی مثل فرهاد مجیدی، امیرحسین صادقی، سیدمهدی رحمتی، آرش برهانی و علیرضا اکبرپور به من لطف داشته و کمک می‌کنند تا بتوانم برگردم. الان آمادگی‌ام صددرصد نیست ولی به اندازه خودم آماده هستم و ۹۰ دقیقه در بازی با دیناموکیف به عنوان دفاع چپ بازی کردم.

نیکبخت بازوبند کاپیتانی را در بازی با دیناموکیف بر بازو بست. او در پاسخ به این سوال که آیا تو کاپیتان استقلال هستی؟، افزود: کاپیتان استقلال فرهاد مجیدی است نه من در ضمن من دنبال بازوبند نیستم. بچهها به من لطف دارند و در بازی با دیناموکیف بازوبند را به من دادند که البته خیلیها چنین کاری را انجام نمیدهند. امسال خیلی انگیزه دارم و امیدوارم با استقلال قهرمان لیگ و آسیا شوم.