پنجعلی: عباسی جلوی کامبوزیا را بگیرد

به گزارشافکارنیوز،مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این روزهای این تیم، اظهار کرد: شکر خدا وضعیت تیم خیلی خوب است. تمرین‌ها به طور منظم انجام می‌شود و علی دایی هم از همه چیز راضی است. خود من به عنوان یک پیشکسوت به عملکرد تیم در این فصل خیلی امیدوارم. البته اگر بار دیگر حاشیه‌ها تیم را اذیت نکند. باید امسال مراقب باشیم که پرسپولیس هر طور شده از حاشیه‌ها دور باشد.

وی با اشاره به این که احتمال تغییر در کادر مدیریتی پرسپولیس به این تیم حاشیه وارد کرد، گفت: یکی از حاشیه‌هایی که گریبان ما را در این چند روز گرفت، همین بحثتغییرات بود که خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان ورود کرد و همه چیز منتفی شد. اما صحبت کردن از این موضوع هم به نفع پرسپولیس نیست. این تیم مریض بوده و دارد آرامش پیدا می‌کند.

** عباسی جلوی کامبوزیا را بگیرد


پنجعلی درباره جنگ رسانه‌ای مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس با کامبوزیا، گفت: این یک واقعیت است که این فرد دارد در پرسپولیس دخالت می‌کند. من مانده ام که او چطور خود را یک پرسپولیسی معرفی می‌کند و چگونه می‌تواند کاری را که می‌داند دقیقا به ضرر این تیم است را انجام دهد. من نمی‌توانم این موضوع را درک کنم و به هیچ عنوان هم دوست ندارم تیم وارد حاشیه شود، اما اگر مجبورمان کنند نمی‌توانیم سکوت کنیم.

وی گفت: ما با پرسپولیس بزرگ شده‌ایم و امثال ما در این تیم آدم شدیم. پرسپولیس به عنوان خانه پیشکسوتان حساب می‌شود. دوست داریم حرمت این تیم حفظ شود. اما بعضی‌ها شیطنت می‌کنند و در این میان اگر ما سکوت کنیم بیشتر به ضرر پرسپولیس تمام می‌شود. به نظر من این بر عهده عباسی، وزیر ورزش است که جلوی این فرد را بگیرد. اصلا شما ببینید به خاطر صحبت‌های کامبوزیا، تمرکز دایی هم بر هم خورده است. بالاخره دایی نمی‌تواند ساکت بنشیند و این صحبت‌ها ذهنش را درگیر کرده است. این در شرایطی است که پرسپولیس زودتر از همه تیم‌ها تمرین‌های خود را شروع کرد و وارد اردو شد. همه چیز خوب پیش می‌رفت، اما انتظار نداشتیم که از بیرون چنین ضربه‌ای به پرسپولیس وارد شود.

** دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی خانوادگی است!


مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقابل این تیم در هفته‌ نخست لیگ برتر با تراکتورسازی، گفت: تراکتورسازی به نوعی از خانواده پرسپولیس است. آذری‌ها بعد از تیم خودشان تیم پرسپولیس را دوست دارند و به نظر من این یک بازی خانوادگی است. فوتبال دیگر حرفه‌ای شده و دید مردم هم به آن تغییر پیدا کرده است. من مطمئنم که همه به علی کریمی احترام می‌گذراند. او افتخارات زیادی برای فوتبال کسب کرده و در سطح اول فوتبال اروپا بازی کرده است. ما امسال نیاز ویژه‌ای به حمایت مردم از پرسپولیس داریم تا بتوانیم نتایج گذشته را جبران کنیم.

** انصاری‌فرد هم به خودش ضربه زد هم به پرسپولیس

پنجعلی در ادامه گفت‌وگویش با ایسنا درباره به توافق نرسیدن پرسپولیس و کریم انصاری فرد هم، گفت: کریم اشتباه کرد. نمی‌دانم علت تصمیم‌های او چه بود. الان نزدیک به ۴۰ روز است که بازیکنان بدنسازی را شروع کرده‌اند و تمرین‌های خود را تحت فشار دنبال می‌کنند، اما انصاری فرد خود را به این تمرین‌ها نرساند. در واقع انصاری فرد هم به خود لطمه زد و هم به پرسپولیس. او می‌توانست امسال خیلی به پرسپولیس کمک کند، اما به هر حال شرایطی پیش آمد که این اتفاق نیفتاد. مشکلات مالی را بعدا هم می‌شد حل کرد. وضعیت به گونه‌ای شده بود که ما خودمان هم نمی‌دانستیم انصاری فرد چه می‌خواهد. ضمن این که کریم شاگرد خود دایی بود برای همین توقع دایی از او بیشتر از این‌ها بود. با این حال من اعتقاد دارم که او می‌تواند در اروپا بازی کند.

** پرسپولیس بدهی‌هایش را پرداخت کرده است!


وی همچنین درباره این موضوع که پرسپولیس به خاطر بدهیهایش حق نداشته قرارداد بازیکنان و مربیان خود را ثبت کند، گفت: موضوع بدهیها حل شده است. یک موقع بدهکار بودیم، اما الان دیگر نیستیم. ضمن این که زمانی که تیمها دولتی هستند، کمیته انضباطی نمیتواند چنین شرطی برای باشگاهها بگذارد و در واقع با این کار، خود دولت را محاکمه میکنند. تنها زمانی میتوان از شر این مسائل خلاص شد که بخش خصوصی فوتبال را اداره کند. وقتی وزارت ورزش و جوانان به باشگاههای دولتی پول نمیدهد چه میشود کرد؟