جریمه ۲۰ میلیونی ذوب‌آهن و پاس

به گزارشافکارنیوز،کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد در دیدار بین تیم‌های پاس همدان و ذوب‌آهن اصفهان از پلی‌آف جام حذفی که پنجم تیرماه در همدان برگزار شد، از سوی بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و تماشاگران این تیم و تماشاگران پاس همدان تخلفاتی صورت گرفت.

بر همین اساس محسن بیاتی‌نیا بازیکن تیم ذوب‌آهن اصفهان به دلیل بی‌احترامی به تماشاگران و رفتار غیر ورزشی به دو جلسه محرومیت و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. بر این اساس بیاتی‌نیا نمی‌تواند تیم ذوب‌آهن را در دیدار با تیم‌های صنعتی خوزستان و پرسپولیس تهران در دو هفته ابتدایی لیگ سیزدهم همراهی کند.

همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم‌های پاس همدان و ذوب‌آهن اصفهان را به دلیل فحاشی تماشاگران منتسب به این دو باشگاه، هر کدام را به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین دیدار دو تیم وحدت صنعت مبارکه اصفهان و ویژن هرمزگان که روز چهارم تیرماه برگزار شد، از سوی سرمربی تیم وحدت صنعت مبارکه اصفهان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس حسین مرادی سرمربی تیم به دلیل اعتراض به داوری و رفتار غیر ورزشی به دو جلسه محرومیت و مبلغ دو میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.